Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere med deres 3mnd gamle babyer når de er våkne? er førstegangs og har ikke så mye peiling her. bruker av og til ha hun i fanget, prate og tøyse med hun. ellers har vi kjøpt leketeppe som hun koser seg med av og til, men det er ikke det mest spennende enda. hun vil gjerne at vi skal prate å gjøre grimaser og lyder hele tiden når hun er våken, så jeg får nesten dårlig samvittighet hvis jeg ikke underholder hun hele tiden når hun er våken..

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres ut som det er veldig bra det du gjør jeg. Du kan jo prøve å gi henne noe nye ting å se på eller holde i. Ellers har baby gymmen vært veldig populær her. Ellers er jo alt mamma og pappa gjør altid veldiggøy.

Skrevet

hehe takk for tips :) Ja, jeg føler jo at jeg gjør det man kan gjøre når de er så små, men er alltid greit å få litt tips fra andre.

Skrevet

Kjøp babygym, lillegutt lå under den fra han var bare noen uker gammel, og når han var 3 mnd var det veldig stas med den, har noe å se på å strekke seg etter, lærer seg å gripe etc. Vippestolen var også noe lillegutt trivdes i, byttet på å ha han på fanget og kose og tulle, ligge under babygym, ligge på magen på matten å trene nakken, ligge i vippestol og å ligge i lekegrinden etc :-) Jeg har vært veldig obs på at lillegutt skulle kunne ligge for seg selv å lære seg å leke/aktivere seg selv fra veldig tidlig,

Skrevet

takk igjen. Vi har babygym :-) hun kan ligge der lenger og lenger og kose seg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...