AnTiLoPeSvIn Skrevet 19. oktober 2008 #1 Skrevet 19. oktober 2008 er det sant det jeg virkelig har lest eller er det bare tull? tror jeg ler meg skakk ihjel. hahahahahhahahahahahahahahahahahahaha stakkar SJASFER!! HOHOHOHOHOHOHOHOH
Norwegian by injection Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 har du lest tråden til rosasmå?
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Hvis det ikke er tull,tror du hun setter pris på at navnet "mobbes" gjentatte ganger her inne?
TheGuy Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Når jeg leser innlegge fra deg antilopesvin, da er det to ting som slår meg: - jeg er aldri overrasket over at du er ung - jeg funderer stadig over svanhild-dommen. Hvor lite smart må man være liksom? Ha en strålende dag kjære du ;-)
mai mammaen til to Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 jeg liker godt navn med ch osv.. syns det ser penest ut. men akkurat det navnet ble liksom helt feil... men kanskje litt dumt å henge ut noen sånn
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Når du er så overfladisk at du velger å kalle ungen din Sjasfer, fordi Kasper ser for vanlig ut, da må du nesten regne med litt mobbing.. Og er det plutselig bare unge som mobber?
TheGuy Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Hva mener du? Hvor tar du det fra at det bare er unge som mobber? Jeg har kommet med en mobbende kommentar til Sjasfer selv jeg, uten at det kan sies å være det mest voksne jeg har gjort i mitt liv. Jeg kommentere Antilopesvinet jeg, og hvordan personen i de fleste innlegg jeg ser ler hemingsløst over flere setninger, med noe bytte av vokaler, og dermed virker lite begavet. Detvar begavelsen til vedkommende svanhild-dom-kommentaren også gikk på. Var det virkelig så uklart?
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Regne med mobbing? det er noe av det dummeste jeg har hørt. Håper ikke du overfører den holdningen videre till dine barn.."nei han har så rart navn at han må regne med å bli mobbet litt" Og ja vet jegsatte det litt på spissen nå,men hvordan hadde du følt det om det var du som ble hengt ut pga av dine navnevalg? Og bare så det er sagt: jeg har "vanlige" navn på mine barn,hvis neste argument skulle være at jeg forsvarer pga egne rare navnevalg.
Norwegian by injection Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tror de fleste her synes synd i ungen!!! Det er det det går på!
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 og mens man "kjefter" på andre som mobber, så mobber man selv i samme inlegg? Ref;svanhild....? Jaja, ha en god dag alle dere!
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 Dette begynner vel å bli litt oppbrukt nå? Håper dama tar til vett og skifter navnet til Kasper. Orker ikke tenke på hva søsteren hans heter...
Tante Blås Squaw Skrevet 19. oktober 2008 #12 Skrevet 19. oktober 2008 Tja. Christopher Schau har da klart seg rimelig bra, så Chaspher kommer seg nok greit gjennom livet han og.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #13 Skrevet 19. oktober 2008 Forskjellen er vel at der er de overflødige bokstavene satt sammen slik at uttalen blir riktig ;-)
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #14 Skrevet 19. oktober 2008 Ja men jeg ser fortsatt ikke humoren ved å henge ut mennesker og valg de tar på denne måten.Godt vi er forskjellige. Gutten har det helt sikkert fint han selv om han har et veldig uvanlig navn:)
Tante Blås Squaw Skrevet 19. oktober 2008 #15 Skrevet 19. oktober 2008 Spetakkel - Er voksne mennesker så dumme at de må ha navn forentisk riktig skrevet for å kunne lære seg uttalen?
Norwegian by injection Skrevet 19. oktober 2008 #16 Skrevet 19. oktober 2008 Du kan ikke sammenligne Christopher med Chaspher, det blir helt feil!! Sorry.
TheGuy Skrevet 19. oktober 2008 #17 Skrevet 19. oktober 2008 Lær deg å lese a Palmesus? Jeg kommenterte hvor uintelligent hun virker til tider. Jeg kritiserte ikke mobbingen hennes. Jeg bare mobbet henne direkte. Er dere tette hele gjengen her inne idag eller? ;-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 19. oktober 2008 #18 Skrevet 19. oktober 2008 Han har jo ikke et uvanlig navn. bare en meget uvanlig skrivemåte - som for øvrig betyr at han egentlig heter noe annet enn det det er ment han skal hete. Og da blir det jo litt vanskelig...
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #19 Skrevet 19. oktober 2008 Nei, sikkert ikke når man vet hva han heter, men hvis man leser navnet for første gang er det jo greit at man kan se hva som står. Jeg hadde ikke antatt at denne gutten het Kasper hvis jeg leste det der...
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #20 Skrevet 19. oktober 2008 Er faktisk litt viktig at det skrivemåten og uttalen stemmer over ens når de en gang blir voksne. Jeg har selv valgt det som i enkeltes øyne er litt jålete skrivemetoder av navnene til mine, men det er i hvertfall korrekt i forhold til uttalen.
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #21 Skrevet 19. oktober 2008 Uttrykte meg litt feil ja. Ikke regne med mobbing, men regne med reaksjoner skulle jeg frem til
prekæs Skrevet 19. oktober 2008 #22 Skrevet 19. oktober 2008 Må jo bare si en ting. Hvis man velger å gi ett i utgangspunktet greit navn en utfordrende skrivemåte, må det jo være for å få en eller annen reaksjon på navnet og skrivemåten...eller?
AnTiLoPeSvIn Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 19. oktober 2008 leste tråden til cat78. kanskje jeg tok i for mye med lattern men kjære vene. chaspher? jaja smak og behag men den gutten kommer til å få mange komentarer. ja jeg er ung and so? hva med deg? 30+? dette er meg og mine meninger og cashper ler jeg meg ihjel av. djiiiiiiiiiiiiiiiiiz
AnTiLoPeSvIn Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 19. oktober 2008 oi skrivefeil CHASPHER mente jeg jo.
Norwegian by injection Skrevet 19. oktober 2008 #25 Skrevet 19. oktober 2008 Ler meg i hjel jeg også av den Knuth tråden til cat78!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå