FraENtilTO Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 husker ikkje fra sist.. men er nå 16 + 5 og har veldig lyst til å se gravid ut istedet for bare tjukk:-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Det var vel rundt uke 20 at jeg følte at magen stod i stil med antall uker på vei, hehe. Etter det har alt bare føltes fantastisk, og jeg elsker magen min. Det som overrasket meg mest var faktisk at jeg forventet å se diger ut hele veien og ha skyhøyt SF-mål siden jeg jo har en del mage fra før. Men SF-målet følger den røde streken perfekt, og jeg får stadig kommentarer fra både leger, jordmor og folk jeg kjenner om at jeg ser ut som jeg er mye kortere på vei, og det synes jeg faktisk er et kompliment. :-)
lykkelig78 Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Andre så det på meg i ca uke 15/16, men det var med klær da. Tror nok gravidbukser former magen så den ser gravid ut. Syns det var helt topp jeg da. Hehe! Men gravidmage uten klær fikk jeg vell i uke 20/21 tenker jeg. Er utrolig deilig å endelig være stolt av magen sin!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er i uke 23 og har fortsatt ikke noe gravidmage å skryte av... synes det er litt dumt, men den kommer vel når den kommer...
FraENtilTO Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2008 åh.. håper virkelig den kommer snart.. at eg i det hele tatt får det.. veier jo mer nå enn sist eg gikk gravid.. 8 kilo, men eg fikk jo mage da.. så håper ikkje de 8 kiloene gjør til at eg ikkje får mage før helt på slutten... er så kos å ha en mage å vise til hele verden:-)
Smurfelykke Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Hva er FS-mål? Ble litt nyskjerrig her bare. ;o) Er ikke gravid selv, men håper å bli det snart.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er 15uker på vei, og har en grei gravide mage. Nå veier jeg 130kg og =) Men har noen bukser som former magen fint =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå