Gemini72 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #51 Skrevet 11. november 2008 Hei Jenter. Da kommer jeg med en liten oppdatering fra meg. Har jukset litt med testingen, klarte altså ikke å holde meg til testdag 12.11 På ruke dag 9, 10 og 11 tok jeg billigtester og streken ble sterkere for hverdag. I dag tok jeg en CB test og det kom frem ett klart blått kryss med en gang. Da er det ingen tvil lenger. Jeg er GRAVID....... Det har ikke gått helt opp for meg enda, men det kommer vel med den voksende magen. Masse lykkeønskninger til dere andre også. Håper på mange positive tester denne uken.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 11. november 2008 #52 Skrevet 11. november 2008 Så flott gemini!!!! Jeg har også tatt billigtester i går og i dag (rd 9 og 10) men de slår ikke ut. Men det gjør derimot clearblue og quickrespons.. nå fem stk tilsammen.. men tør ikke glede meg helt enda.. svake streker, dog streker.. blodprøve til fredag og den er vel den jeg venter på skal gi meg avgjørelsen.. spennende... Håpe jeg får like klart kryss som det på rd 12 da!!! Bp er jo dag 13..
Gemini72 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #53 Skrevet 11. november 2008 Hei Megawhat. Det er jo veldig tidlig. Min test på rugedag 9 var også veldig svak. Måtte spør mannen min om jeg inbilte meg streken, men han såg den han også. Testene ble bare sterkere og sterkere for hver dag. Krysser fingrene for at du har en lirten leieboer hos deg. Klem
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 11. november 2008 #54 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer kjempemasse Gemini72, er jo en fantastisk følelse å få positiv test da :-) jeg var jo også litt tidlig ute, men har fått positiv på dag 12 etter EL før (= rugedag 10) - og hadde også en mistanke selv så da hoppet jeg i det og jammen var det ikke positivt. Og Megawhat, gratulerer så mye til deg også, du kan nok helt sikkert slippe jubelen løs med så mange pos. tester !!! Jeg har faktisk bare tatt en test, skal heller ikke ta blodprøve. Men tenker å ta en test til imorgen kanskje. Håper alt går bra for oss alle !! Og masse lykke til dere som enda ikke har testet *krysser fingrene*
b77h Skrevet 11. november 2008 #55 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så mye til alle dere som har testet positivt :-) veldig kjekt å høre. Da får jeg også ha god tro frem til jeg skal teste i morgen tidlig... phu, gruer meg nå, redd for å bli skuffet. føler ikke på meg det ene eller andre - og har jo aldri vært gravid før, så det er jo litt vanskelig å vite hvordan kroppen føles... nei, blir godt å få testen overstått. Håper dere feirer og koser dere med de gode nyhetene :-) lykke til videre i svangerskapet.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 11. november 2008 #56 Skrevet 11. november 2008 Ja, nå må du følge etter b77h !!!!!!! Spent på å høre hvordan det går imorgen- håper for deg :-)
Gemini72 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #57 Skrevet 11. november 2008 Krysser fingrene for deg b77h. Lykke til dere andre også som skal teste i morgen og resten av uken. Sender masse babystøv *******************************'
b77h Skrevet 11. november 2008 #58 Skrevet 11. november 2008 Tuuuuusen takk for lykkeønskninger, Gitte og Gemini72! og babystøv, haha... Ja, uke 44 var jo en lykke-uke - det er jo dere bevis på, så jeg krysser fingrene og håper på det beste. Akkurat nå har je en god følelse :-)
b77h Skrevet 12. november 2008 #59 Skrevet 12. november 2008 Ja, så ble det onsdag 12 november - endelig! Veeeeeldig nervøs i morges, men testen viste to streker:-) Litt svak den ene, men to streker var det. helt utrolig følelse.... første positive graviditets test jeg har hatt, så jeg og mannen min sto og glodde lenge på den før vi helt slapp smil og glede løs. Phu, det er en god følelse, håper alt går bra videre de neste månedene :-) for oss og dere andre som har testet positivt.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 13. november 2008 #60 Skrevet 13. november 2008 GRATULERER b77h og velkommen i gjengen :-) Ja er det ikke en deilig følelse !!!!! definitivt superuke .
eggbert Skrevet 13. november 2008 #61 Skrevet 13. november 2008 Ingen superuke for meg. Har ikke orket å skrive inn her før nå. Vel, noen må vel holde oppe statestikken.. Jeg begynte å blø på mandag og testet dessverre negativt. Skulle så gjerne vært en del av superuken 44.. Gratulerer så mye til alle dere som har testet positivt, det må bare være en helt fantastisk utrolig deilig følelse- kos dere med den!!! Dere går nok en fin sommer i møte:)
Gemini72 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #62 Skrevet 13. november 2008 Hei eggbert. Dette var trist lesning. Ord blir fattige... Vet hvordan følelsen er, man tror man er gravid og så får du en skikkelig nedtur når mensen kommer og neg, test. Jeg vil bare si lykke til på neste forsøk, da skal den sitte. Klem
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 13. november 2008 #63 Skrevet 13. november 2008 Usj da..dette var trist lesning. Jeg har faktisk hatt det i bakhodet da vi ikke har hørt fra noen 44ere som det ikke har gått for. Litt dumt av oss andre og juble så altfor høyt og kalle uke 44 superuke,lykkeuke osv.. ikke rart det er vanskeligere for de det ikke gikk for å skrive inn her da.. Trøst deg med at statistikken viser at flertallet (75 prosent) blir gravide på tre forsøk.. så det betyr at sjansene er gode.. jeg klarte det ikke sist og husker det var vondt å lese alle jubelropene til andre.. Men denne gangen var det min tur, og jeg må innrømme at det er så godt så en må liksom bare rope litt ut om det og. Uansett,jeg ønsker deg all lykke til videre, og håper du kommer raskt etter! En dag er det din tur til å juble!!! Klem
eggbert Skrevet 13. november 2008 #64 Skrevet 13. november 2008 Tuuuuuuuuusen takk for søte og omtenksomme svar. De varmet godt. Hadde en litt god følelse på at det skulle gå vår vei, og da blir skuffelsen liksom så stor. Selvsagt må dere få rope, hoppe og juble løs- det hele må jo bare være helt uvirkelig. Dere har fått en utrolig fin førjuls gave. Lykke til videre, så kommer jeg etter på neste forsøk:)
b77h Skrevet 13. november 2008 #65 Skrevet 13. november 2008 Lykke til med neste forsøk :-) Jeg tenkte også på det i går at vi hørte lite fra de det evt ikke ble positivt resultat for i uke 44. Lei for å høre det, og håper du får samlet pågangsmot til å gå igang igjen snart :-) leser jo om mange her inne som må ha flere forsøk - og til slutt lykkes det og de sitter der med en baby! Og for oss som har testet positivt nå, er det jo ingen garantier for at alt går bra. Så vi får bare håpe på det beste for oss alle, og at babyene kommer når tiden er rett for de :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå