Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hei, Jeg har kjøpt en Teutonia Mistral med softbag. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bare bruke lammeskinn i bunnen og dundyne over om vinteren (bor forøvrig i Oslo, ikke akkurat nordnorske vintre), men har inntrykk av at "alle" bruker vognpose. Er det virkelig nødvendig? Jeg skjønner poenget med at en vognpose er tett hele veien rundt, men jeg skal jo bruke softbag som også er tett og i tillegg ganske lun ut fra det jeg kan se, så det bør da være godt og varmt med både lammeskinn og vinterdyne?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Det burde gå helt fint. Kjøp skinnet så stort at det går litt oppover kantene så blir det lunt nok som en pose. Du kan jo bruke et tynnt ullteppe eller fleeceteppe i tillegg på de kaldeste dagene. Softbagen er jo som en pose så hvis du i tillegg skulle hatt pose måtte du tatt av "lokket" for å få plass. Jeg brukte dyne og skinn selv i softbagen og det var rikelig varmt nok. Når du begynner med sportsvogndelen er det viktigere med pose for da har babyen blitt så stor at den sparker av seg en dyne.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Takk for svar. Det var det jeg tenkte at softbagen fungerer som pose, og jeg synes det virker litt trangt å ha pose oppi bagen. Tenkte å ha pose neste vinter ja, for da er han så stor at han bruker sportsvogn.
Minnie Mom Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Ikke sikkert at du trenger det, men jeg brukte dunpose oppi bagen. Fikk tulla i januar. Gikk helt greit det, fikk plass til både pose og baby oppi bagen, og fikk også igjen lokket på bagen. Mulig det ikke trengs, spørs jo hvor kald vinteren blir.. Men da vet du ihvertfall at det går hvis du vil.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå