Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kutte ut MMR vaksinen. Noen som har noen synspunkter. Har tenkt å følge vanlig vaksineprogram inkl. hepatitt med untak av denne. Trenger litt saklig info med for og ulemper.

Fortsetter under...

Skrevet

jeg ville vel droppa hepatitt også, det er ikke lett å smites av, så om ikke en veldig uforsiktig person med sykdommen finnes i barnets næmiljø er denne meningsløs å ta. men ja, enig mmr er absolutt smart å droppe.

Skrevet

Hvorfor ikke bare ta den. Det er jo over på en+to+tre og det er ille om barnet skal bli sykt.

Annonse

Skrevet

KJÆRRING.....over på en to tre....javel ja

Skrevet

Jeg ønsker ikke å gi barnet mitt mmr fordi jeg mener at sykdommene er rellativt uskyldige i dagenssamfunn og vaksinene KAN ha bivikninger som vi ennå ikke har full oversikt over.

Skrevet

Syntes ikke du skal ta den 2222 helsesøsteren min ANBEFALTE meg faktisk MMR og hun ville ikke ha anbefallt noe som er skadelig på noen måte. Jeg vet jo at enkelte syntes det er ekkelt at babyen blir stokket i, men det må vi bare tåle.

Skrevet

ååå blir så provosert over dere som ikke vaksinere barna deres! Fatter ikke at det går an å være så naiv! Dette er farlige sykdommer en ikke skal kødde med! Dere ber om oppblomstring i farlige sykdommer!!! Tenk på alle de svake i samfunnet, nyfødte, syke og eldre! De kan bli rammet fordi noen idioter slutter å vaksinere barna sine!!! Tenk på alle verden som ville drept for sånne vaksiner vi får! Kan dere ikke bare slutte å ta medisiner åsså da for det fins jo tilfeller som får alvorlige bivirkninger av de og! Det burde vært lovpålagt å ta vaksiner. At dere tør ta en så viktig avgjørelse på deres barns vegner? Hva sier der viss barnet deres en dag blir alvorlig syk av kusma å dere vet at dere kunne unngått det? Snakk om å leke russisk rulett...

Skrevet

Jeg vil faktisk ta det et lite steg videre. Noen av disse sykdommene er faktisk BRA og ha hatt som barn.

Skrevet

Farlige sykdommer???????

Hvor dum og naiv er du da?

Hva med barnet mitt som er vaksinert og har fått enkelte av disse sykdommene i tillegg? Hva er poenget da?

Skrevet

ja jeg må si det er veldig viktig og bra å ha hatt kusma og kopper som barn... en får liksom så mye bedre liv da!

Og til deg med barn som har fått sykdommer tross vaksiner... Tenk viss de ikke hadde fått vaksinen så hadde de antagelig blitt 100 ganger sykere

Annonse

Skrevet

Jeg blir ikke provosert over de som velger å vaksinere. Alle må ta valg ut i fra sitt eget ståsted. Men disse sykdommene vi snakker om i MMR var faktisk ikke veldig alvorlige før vi startet vaksine programmet. Man må gå svært mange år tilbake i tid for å se alvorlige konsekvenser av measles, mumps og rubella

Skrevet

Det er faktisk sånn at det finnes sykdommer man ikke får når man har hatt kusma og rødehunder. Sykdommer det ikke går an å vaksinere mot.

Skrevet

jeg blir provosert for du tar valg på ditt barns vegne og på alle andre svake i samfunnet også å den retten syns jeg ikke du eller noen skal ha!

Skrevet

Ønsker du å tvangsvaksinere mitt barn?

Skrevet

Noen som har litt info om dette med at meslinger kan føre til at barnet blir tilbakestående? På forhånd takk.

Skrevet

Jeg kjenner en som mistet sin datter på 17 mnd etter MMR-vaksinen.

Skrevet

Så forferdelig. Dessverre dør også en av tusen som får meslinger også,

Skrevet

MMR-vaksine og sammenheng med krybbedød

Japan forbød MMR-vaksinen i 1993, og krybbedøden stupte med 80 prosent. Forskere fant ut at krybbedøden skyldes at ryggmargen i nakken blir vridd i mageleie, og at lungenerven som kommer ut fra fjerde nakkevirvel blir avklemt og barnet kveles. Vaksinene gjør at ryggmargen i nakken hovner opp, og det oppstår ren plassmangel. Dette gjør vaksinen til den primære dødsårsak, mens mageleie og vridning av nakken, som er helt naturlig, blir sekundær dødsårsak og uløser Sudden-Infant-Death (SID) - krybbedød. (Viera Scheibner)

MMR, autisme og andre skader

Dr. Viera Scheibner er australsk seniorforsker og en av verdens fremste motstandere av vaksiner, og har viet hele sitt liv mot vaksineskammen. Hun skriver om MMR-vaksinen: ”Den dynamikken som fins mellom Autistic Syndrom Disorder (ASD) og MMR- vaksiner i Japan, viser en helt klar sammenheng, nemlig at introduksjonen av MMR-vaksinen i 1989, ble etterfulgt av et høyt antall ASD (85.9) og et tilsvarende fall i antallet av ASD, ved nedtrapping av bruken av MMR-vaksinen i 1990-3 (ned til 55.8).”

Da japanske foreldre i 1988 fikk velge om de ville vaksinere sine barn enten fra tre måneders alder, eller vente til barnet var fire år, valgte mange uvitende foreldre å vaksinere barna sine ved tre måneders alder. De lave krybbedøds-tallene hadde økt firfoldig i løpet av de siste 13 årene: (Byron Shire Echo, juni 94). Artikkelen siterte prof. Hirishi Nishida ved Tokio Women`s Medical Collage, som sa at ”Krybbedødraten blant barn under ett år hadde økt alvorlig til 0.33 prosent i 1992, sammenlignet med 0.07 prosent i 1980.”

Også Shaken-Baby-Syndromet hvor barna ser ut som om de er ristet og mishandlet, har blå flekker og ”en beinstruktur av poselèn,” er knyttet til vaksineskader. Mange foreldre er uskyldig blitt kriminalisert og satt i fengsel for å ha mishandlet sine barn, mens det i virkeligheten er vaksinene som er årsaken. Også her i Norge har vi hatt slik en sak, hvor en ung mann fra nordvestlandet ble fengslet. Wenche Foss engasjerte seg i denne saken. (Scheibner/egen)

Mange leger har også beskyldt mødre for å overbeskytte sine barn og det makabre monsterbegrepet ”Mønchhausen per proxy” (Mh. pr. fullmakt), har oppstått. Uttrykket stammer fra den tyske eventyrforfatteren med samme navn, som skrev makabre historier om dyr som var delt i to og hvor han selv satt på en kanonkule som fløy gjennom luften. (Viera Scheibner)

Dette skal etter læreboken være mødre, som av ren overbeskyttelse, til slutt kveler og piner sine barn til døde. Vel kan det hende at slike mennesker fins, men det er jo merkelig at disse har økt i et uforholdsmessig høyt antall og i takt med vaksineringene. Spørsmålet melder seg derfor om mødrene blir gjort til syndebukker av en legestand, som vil dekke over egne misgjerninger. (Viera Scheibner)

England: 66% av meslinger hos vaksinerte

I løpet av en fireårsperiode i England var 66 prosent av tilfellene av meslinger registrert blant vaksinerte barn. (Pat Rattigan)

I 1986 oppsto der utbrudd av meslinger i Corpus Cristi i Texas, hvor 99 prosent av alle de syke var vaksinert. (Pat Rattigan)

Røde hunder-vaksinen og leddgikt

Av barn som var vaksinert mot røde hunder (rubella) utviklet 26 prosent leddgikt. (US Science Magazine)

Undersøkelser vedrørende rubellavaksineringer i USA og Australia, viste en feilrate på omlag 80 til 93 prosent. (Pat Rattigan)

The New England Journal of Medicine rapporterte om at 35 prosent av alle tilfeller av juvenil polyartritt (barneleddgikt) skyltes rubellavaksinen. Database fra årene 1991 til 1998, viser også at 55 prosent av kvinner som er vaksinert mot rubella, har utviklet leddgikt.

Dr. Glen Dettman fant ut at en tredjedel av pasientene med reumatoid artritt (leddgikt) hadde levende rubellavirus i leddene sine.

The Lancet fastslo i en artikkel at vesttyske myndigheter hadde listet opp 27 neurologiske reaksjoner fra kusmavaksiner, inklusivt meningitis (hjernehinne-betennelse), febertokter og epilepsi.

Der er 30 000 nye tilfeller av epilepsi hvert år bare i England, derav 10 000 barn.

• 3 uker senere...
Skrevet

Ser ut til at dette stoppa kjeften på noen av noksagtene.... hehe!

Skrevet

Sannheter skal helst være enkle og i allefall ikke over to linjer. Blir helt matt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...