★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 jeg mener å ha lest at veldig mange får noe forlenget sykl på pergo....fikk nettopp litt lyserosa/lysebrunt (sorry)på papiret.....hvis sykl er som vanlig på pergo så er det vel tr som kommer(selv om hun alltid kommer RØD med engang) men da har altså min sykl blitt kortere på pergo??noen som kan si noe om dette??
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Første kur med pergo kom TR på dag 39. Andre kur nå så er jeg på dag 40. Men har begynt å spotte litt når, så da er vel TR rett rundt hjørnet. Så jeg har lang syklus. Har en liten grad av pco i tillegg også...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2008 uff...det var jo en ahlv evighet!! hvor lang sykl hadde du uten pergo da?sikkert dumt spm men hva er pco?:/
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 pco er små cyster på eggstokkene, som gjør at det er sjelden eller ingen EL. før jeg begynte på pergo så venta jeg på mensne i 8 mnd... Dritt ass!! Kan jeg ikke få en normal syklus da??? Enda ikke noe tegn til TR. Hadde jo masse murringer igår, så regna med at den ville komme idag...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2008 hei igjen:) hihihi....men har du testet deg da?kan jo høres positivt ut dette da:)krysser fingrene for deg:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 hei igjen ja! hehehe... Jeg tok en billig test for 4 dager siden, men den var seff negativ. Så gidder ikke å teste mer. Skal bare vente å se om TR dukker opp snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå