2.gangs Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg hadde egentlig tenkt å amme i ett år, men nå som poden er 8 1/2 måned så lurer jeg på om det snart er slutt. Han fikk tenner oppe for en måned siden, og det gjør forferdelig vondt å amme. Han biter ikke, men jeg sitter igjen med noen skikkelige tannmerker når han er ferdig med å spise. Er det noen som har råd? Vet ikke hvor mye lenger jeg orker å amme:(. Har mistet litt av kosen, når det bare gjør vondt.
gutt-08, jente-11*fødeklar* Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, skjønner at det kan gjøre veldig vondt! Hvis du fortsatt vil at han skal få morsmelk, så er jo ett alternativ å pumpe deg for så å gi det på flaske. Har en venninne som ikke klarte å amme, men var fast bestemt på at begge ungene skulle få morsmelk til de var 1 år, så hun pumpet 3 ganger om dagen, fryste ned melk, gav ungene mm på flaske og hun pumpet for en venninne som ikke klarte å få igang melka si! Hehe.. Så det er mulig, men det er en del jobb. Ellers kan du jo begynne med mme. Du har jo tross alt ammet poden i 8 1/2 mnd, og det er jo veldig bra! Lykke til!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Kansje brystskjold kan hjelpe..
RødRev Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Enig med queen of the road mammaen her.. Jeg ville prøvd brystskjold før jeg gav opp.. selv om det selvsagt er veldig bra at du har ammet såpass lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå