Gå til innhold

Fryse ned sjokoladekake med glasur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så sinnsykt mye sjokoladekake igjen etter bursdag-nesten hele langpanna.Vi kan jo ikke spise kake hver dag resten av uke heller - hvordan blir den om jeg fryser den ned? Innbiller meg at glasuren ikke vil "holde"?

Fortsetter under...

Skrevet

tirsdag for 1 1/2 uke siden fikk jeg sjokoladekake som var fryst med glasur på. og hadde hun ikke sakt det så hadde jeg ikke tenkt på det (ikke det at jeg tenkte på det noe smaksmessig da heller)

hun hadde firkløverglasur, men det er jo bare og prøve da

Skrevet

Ja mutter baker stadig skuffekaker som hun fryser ned i passelige serveringsbiter - skikkelig snertent å bare ta opp når man får besøk.

Skrevet

Ikke noe problem å fryse! Har faktisk spist sjokoladekake med glasur som har ligget 2 uker i fryseren i dag. Like god, eller som sambo sier: "mye bedre etter et opphold i fryseren".

Hadde myyyyyye kake igjen etter dåpen.

Skrevet

Tenkte ikke på at smaken på glasuren ikke ville holde - heller om den ville sprekke opp og bli tørr og rar etter en runde i fryseren

Uansett - takk for svar - hele langpanna er nå i fryserene med glasur og nonstop på :)

Skrevet

Det fynker utmerket!!!! Ikke noe problem, pleier å gjøre det selv.

Bare la den "komme seg" i rom temperatur noen timer før servering... Smaker like godt som ny..Vel, nesten :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...