Gå til innhold

Dere med babyer som blir 1 år i jan/feb neste år... hvilken dress har dere/skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Di vil jo sitte litt ute i vinter i sandkassen og på huskene, å stabbe rundt ... hvilken dress velger dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte Lindex sin fix modell som kom bra ut i test. Har ikke fått brukt den enda, men synes den viker litt stiv og den blir nok litt liten igjen over nyttår. Håper på å komme over noen gode på salg over nyttår eller få en til jul:) Tror det blir Reflex sin eller kanskje Reima e.l..Vil helst ha en man kan ta av foret slik at den kan brukes utover våren og....men ikke sikker nei:)

Skrevet

Nå bruker hun er dress fra Me Too, men den er ikke sånn som kan brukes i sandkasse eller noe, mer sånn sitte i vogn.. Når hun begynner i bhg i januar (evt hvis hun skal leke ute før det) så har vi en Troll dress som skal arves fra storebroren. Sånn med avtagbart ullfor.

Skrevet

Reima. Den er ekstra polstret i rompa, så den er ypperlig til de små på den alderen. Vi har valgt alt yttertøy av Reima, alt fra fleecedress til lue og votter.

Skrevet

Til snuppa har vi kjøpt Skogstad dress med avtagbart ullfor i. :-)

Skrevet

I år ble det reflex sin,men til neste år blir det reima ja :)

Skrevet

Foreløpig Fix fra Lindex. Får se om det blir noe annet når hun begynner i bhg. Men har jo ikke fått plass enda.. :(

Skrevet

Har kjøpt Reima sin. Storesøstrea har alltid brukt Reima, og vi har vært superhappy med den:D

Skrevet

Her blir det nok 2 dresser i løpet av vinteren pga hun vokser så fort. Per dags dato er det en dress fra Mee To, Kun fordi jeg syntes den var SÅÅÅÅÅÅÅ nydelig og rosa!

Og utover vinteren så blir det Reima på henne også, akuratt som storebroren har fått. Hun begynner kanskje i barnehage i februar så da tar jeg ikke sjansen på noe annet enn Reima. Har kun positive erfaringer fra denne dressen.

Skrevet

Jeg har kjøpt dress i merket Name it. Ligner litt på Reima sin. Dressen har vanngaranti!!!! Vi har brukt den litt nå, og den virker god og varm.Veldig fornøyd så langt.

Skrevet

Min skal ikke i barnehage, føler det har litt å si. Kjøpte en på H&M som jeg syntes var kjempefin, og virket veldig god. I tillegg har vi en vi har arvet, som er over 20 år gammel.

Skrevet

Jeg har kjøpt to reima dresser til jenta, en kjøpte jeg brukt da. Eller den er vel så vidt brukt. Ser helt ny ut. Den brukte er i 74 og den nye er i 80. Den i 80 er så svær så den passer vel ikke før etter jul så måtte ha den i 74 å.

Hun begynner i bhg etter jul, er også veldig mye ute hjemme.

Skrevet

Kjøpte Reflex sin, so far so good. Kan ikke tørkes i tørkeskap, så må vel investere i en annen når han begynner i bhg i februar. Da har han sikkert vokst fra denne uansett, tenker jeg..

Skrevet

Jeg slet veldig med å finne dress. Prøvde Reima, for jeg vet at det er skikkelig bra kvalitet. Men den er jo så tykk at lillegutt nesten ikke klarte å krype!

Heldig som jeg er arvet vi en Troll-dress, og den er bare helt super.

Det er en tynn ulldress inni som man kan ta ut.

Dette gjør at den også er perfekt til våren, da man kan bruke den uten ulldressen om man vil.

I tillegg er det snøring i livet, slik at den sitter som støpt.

Dressen er dyr, men jeg kommer uten tvil til å kjøpe en ny når denne er utslitt! Passform er så utrolig viktig for disse små toddlerne...

Skrevet

Vi har kjøpt Helly Hansen dress fra G-Sport. Har ikke fått prøvd den ut enda, men har hørt fra flere at de er fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...