Moderator. Hannah Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Må da si at jeg bor langt på landet og dyrker det meste selv, fra klær og mat. Så er sjelden noe annet enn den lokale handelen i blandt.
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Det er sånt som er veldig greit å ha om man ikke har en mann i hus;-) Kan selvfølgelig brukes i tillegg til mannen også. Vet at mange ser på det som et ekstra piff i sexlivet... Skjønner?
Moderator. Hannah Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor du blander Biff og Sexliv her egentlig. Men, men...greit at største delen på dib trenger et mannfolk for å hamre inn en spiker til babybildet fra fame, men det finnes da kvinner utenom dib også..?Eller....? Og hva kan brukes i tillegg til mannen i hus? En drill fungerer jo stor sett både med og uten mann og hva biff har å gjøre her vet ikke jeg, HELLER ikke biff liksom...Himmel...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Ha Ha!!! Forsøk på å være morsom kjøttpølsa??? Lykkes vel ikke noe særlig med det.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 hvor får du biff fra? hehe..hun skrev PIFF opp sexlivet. vibrator/dildo er en plastdings som ligner på en penis og vibrerer..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 En dildo/vibrator er en silikon penis eller lgt av annet matriale som visse damer virkelig har bruk for... U see? Mannfolk bruker man til og produsere barn, fikse sikringer, bil, og ellers ha det fint sammen med.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Nå skal jeg forklare, Kjøttpølsa: en vibrator/dildo er en slags drill. Grunnen til at den kan være kjekk å ha, selvom man har en mann i huset, er at det hender jo at mannen kan være litt sliten av borring og drilling, (dette blir jo ofte en mannegreie, hvis det er en mann til stede), og da er det jo greit med litt arbeidsfordeling, ikkesant? Hvis du er i tvil, kan du jo spørre på landhandelen om de ikke kan ta inn en brosjyre eller noe sånt, hvis du kanskje er interessert? Det kan være veldig OK å ha minst en vibrator/dildo i huset.
Moderator. Hannah Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2008 Hmm....kanskje det. Takk de andre under og over her har det jo utrolig artig på mine vegne.
Moderator. Hannah Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2008 Hva ler du av? At jeg funderer på dette. Du er frekk!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #11 Skrevet 18. oktober 2008 :-D dildo er plastversjonen av kjøttpølsa mannen din har mellom beina.
Alle gode ting er 3:) Skrevet 18. oktober 2008 #12 Skrevet 18. oktober 2008 Men internett har du... LOL
Moderator. Hannah Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2008 Sier du jeg er kvinne? Hvordan kan du være sikker på det?
Moderator. Hannah Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2008 Det har da til og med de mest iq løse dib gjengangere også, så det er mye en skal lure på.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #15 Skrevet 18. oktober 2008 Ja da er det plastversjonen av kjøttpølsa du har mellom beina ;-)
Moderator. Hannah Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. oktober 2008 Ja,ja.....du sier så, jeg holder meg til drill versonen jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #17 Skrevet 18. oktober 2008 Hahaha!!! Utrolig morsomt innlegg, Kjøttpølsa!!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #18 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg ler ikke av deg kjøttpølsa...bare av alle andre.. Men du må innrømme at det er litt rart å ikke vite hva en dildo er... Du har jo funnet veien inn på internett mener jeg...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #19 Skrevet 18. oktober 2008 Herregud, har du klart å søke deg fram til denne sida, har du klart å søke deg fram til litt annet også, tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå