Gå til innhold

Dere med Simo... kan dere hjelpe meg litt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke Simo selv, men vurderer en Simo Duo vogn til neste baby. Men det jeg lurer litt på har noe med de vognene vi har i bhg.

Jobber på småbarn og av nesten 23 sovebarn (de som sover enda) er det 4 som har simo, type kombi sportsvogn.

Samtlige av disse ligger med hodet så langt bak og i nedover helling når de sover, selv om vogna står helt flatt. Men det ser ut som bunnen i vogna får en slags liten "knekk" ved hodet til ungene og de ligger da med hodet nedover/bakover....

Hvorfor blir det slik egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nedoverhelling?? Jeg har nettopp tatt i bruk sportsvogn-delen på vår simo duo (2007 mod), og der ligger hun med en bitteliten knekk oppover når hun ligger.

Skrevet

hm... rart... for ale disse ligger med hodet nedover.... 2 av de har en sånn liten pute også, men selv da ligger de litt nedover....

Skrevet

skal se etter hvordan vesla ligger når hun skal sove senere i dag :)

Skrevet

måtte se etter da vesla som, og det ser ut som om hun ligger litt nedover. Men jeg har sjekket, og hun ligger ikke nedover! :)

Skrevet

Men det så ut som hun gjorde det altså??? Hm... jommen skal jeg sjekke litt bedre i morgen når jeg skal på jobb.

Tusen takk for svar og sjekk =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...