Gå til innhold

Selger OTH med vindtrekk og evt. pose.

Anbefalte innlegg

Selger min OTH med vindtrekk fra babyattidtude.se og Kaiser vognpose. Har 2 vogner nå og bor i en liten leilighet, så må få den ut grunnet plassmangel. Det er den nyeste -08 modellen med koppholder osv. Kun brukt i en kort periode. Send meg en PM om du er intr :-) Vognen er i kjempe godt stand, som ny.

Fortsetter under...

Ja den holder evt dyne og tepper på plass og beskytter evt posen ved duskregn.

Jeg har lagt den ut på finn. Den er rosa og svart, men enda ingen som vil kjøpe. La den ut til 5000, men må nok gå ned i pris. Den er nesten ikke brukt, men allikevel brukt så må gå ned i pris. Skrev at folk kunne komme med bud, så jeg venter og venter. Håper jeg får solgt den snart så ikke typen blir gal over at gangen er overfylt med vogner :-)

Annonse

hm..rart du ikke har fått solgt den enda, den koster jo bortimot 7tusen ny. Hvorofor selger du den da? Hadde jeg hatt jente så hadde det jo vært midt i blinken:) Men denne vogna er jo den beste jeg har vært borti hittil....hvilken er bedre mener du? Kommer nok noen som blir glad for å se anonsen og slår til snart:)

Trodde vognen var solgt jeg..... Du hadde jo fått inn flere bud på over 5000... Noen venner av meg hadde kontaktet deg (det må være deg for det er bare du som selger den vognen på finn for øyeblikket og er fra Bergen) De bød 4500 men det virket ikke som om du ville ned i pris. Og dette var for en uke siden. Vel, de kjøpte en lik på tilbud og er fornøyde med den.

Vognen er ikke solgt. Fikk inn 1 bud på 5000 og var klar til å sende vognen, men så trakk hun seg. Selger den for 4500 om noen vil ha den. Som du ser fra navnet mitt så bor jeg i Bergen, så dersom noen kan hente den ikveld så selger jeg den muligens enda billigere. ¨Har ikke plass til 3 vogner i gangen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...