Gå til innhold

Alene med 2????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir alene med 3 barn når babyen kommer på mars...

Det kommer nok til å bli nok å henge fingrene i...;)

Jeg har barnehageplass på de to største på 5 og 3 år, slik at jeg vil få tid til babyen og søvn og husarbeid mens de er i bhg, og kan være der for dem når de kommer hjem.

Jeg husker at overgangen fra 1 til 2 gikk overraskende godt, selv om det ikke var like rolig som med førstemann, så er optimist denne gangen også:) (Da var jeg sammen med bf,men var mer alene da enn nå...)

Jeg leste mange gode tips på nettet om den første tiden med storesøsken og baby.. litt sjalusi ble det, men ikke mye... vil tro de begge fikk det de trengte, og nå har de STOR glede av hverandre:) <3

Kanskje har du litt familie rundt deg som kan avlaste litt?

usj ja jeg tror d går som d suser, jeg ;P

bedre å være alene enn i et forhold som ikke funker, iallfall...! både for små og store..

jeg er kjempeheldig som har (nesten) hele familien min rundt meg, og både de og vennene mine er kjempeflinke til å hjelpe til !! dvs, vi hjelper til og avlaster hverandre... omtrent alle jeg kjenner har barn nå, så.... :)

Besta & Besten er jo helt suverene; uten deres hjelp og optimisme hadde jeg kanskje ikke sett fullt så lyst på dette... ;)

men, må man så må man!!! :) jeg syns alt går fint nå, og tror nok d gjør d når bebiss kommer å, men er mere bekymra for når dem blir litt større, jeg.... jeg skal gå skole og sånn, og hva med all oppfølgingen de trenger da??? :( litt redd for ikke å strekke til, pluss at d en periode kommer til å bli ganske så trangt økonomisk....d er kjipt da, å føle at man ikke kan gi barna sine "alt d beste".... legger av litt penger hver mnd nå, allerede, slik jeg kan spe på når jeg studerer... jammen ikke mye støtte man får !!!!

supert å høre om deg som er alene med 3 da, at d funker bra !!! fikk litt mer guts nå :D

Hei..

Kjenner igjen den følelsen... eg har en sønn på 2,6 år og venter baby de nærmeste dagene... tenker mye på hvordan eg skal klare det.. om eg kommer til å ha krefter til det.... de siste dagene har eg vært så utrolig sliten og veldig trøtt+syk oppå det igjen, pluss at sønnen min har vært syk og kjenner at eg har altså ikke krefter til noe... Og blir mye fortere irritert på han... :-( får så vondt inni meg.. føler meg som den verste mammaen, også skal eg ha en til??

Annonse

har ei på snart 5 år, kommer en til i april... Var ikke sånn livet skulle bli--- Men- gir nestemann meg like mye glede som hu jeg har.. :) :) :)

Tror det kan bli veldig tøft, og kanskje veldig ensomt... Ingen som gleder seg over babyen like mye som meg, glede meg over framskritt alene osv.. Har ingen rundt meg som kan avlaste noe spes heller.. Men skal nok klare det....

Ja, eg har ein på 2 år og den nye kjeme i januar... barnefaren og eg driv og gjere det slutt. veldig kjipt, men det er best for alle. merker kor sliten eg byrjer å vera, tungt å gjere allt sjøl. 100% studier og 50% jobb og alle dei tinga som følger å vera aleinemamma....

men får utruleg mykje glede av den fine guten min, eg e so glad i han at eg kan sprekka!! hihi

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...