Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jenta er 8 uker gammel (hjelp som tiden flyr!) Kan hun bruke vippestol nå? Usikker om jeg skal ønske meg vippestol eller låne en. Gidder ikke kjøpe/ønske en hvis de ikke bruker de så lenge. Men hadde jo kanskje vært fint å ha til nestemann da..
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Anbefaler deg å kjøpe vippestol, lillegutt har brukt sin masse. Han er nå 7,5 mnd og bruker den mindre og mindre. Bruker den når han får mat. Før satt han å koste seg masse oppi der, byttet på å ligge i den og å ligge under babygymmen. Nå drar han seg rundt på gulvet, så da er det ikke så interessant å sitte oppi der.
Athene75 Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Min gutt brukte den vel til han var ca 6 måneder. Etter det så har han ikke fred på seg til å sitte stille der, mye kjekkere å åle seg rundt på gulvet da
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 brukte den til hun var litt over 5 mnd da reiste hun seg selv opp å det ble for farlig.
ChellBell - har født! Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Skrekkblanda fryd, er det hele 8 uker siden du fødte!?? Whoa, tiden flyr ja
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 Hei ChellBell! Ja tiden går altfor fort. Huff. Det er så koselig å være hjemme med vesla, jeg håper dette året varer evig. Hehe. Hvordan er det med deg? Når fødte du?
1222 Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Vi begynte å bruke vippestol rundt 12 ukers alder. Når hun er lei av babygymmen tar jeg henne over i vippestolen, dersom jeg holder på med noe slik at jeg ikke har tid til henne akkurat da. hun koser seg iden, blir lett søvnig når hun sitter der. Bruker den ikke mye da, den er liksom litt passifiserende, kanksje 20 min per dag, maks.
Line_78 Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Våre to har ikke brukt vippestol, så har ikke egen erfaring. Men de jeg kjenner som har brukt vippestol har jo brukt den i starten når de har begynt med fast føde til ungene, før ungen kan sitte selv i høystol. Så de har i hvert fall brukt den fra ungen var ganske liten og fram til ungen var 6-7 måneder (om ikke lenger).
ChellBell - har født! Skrevet 19. oktober 2008 #9 Skrevet 19. oktober 2008 (ikke meningen å ødlegge tråden her... ) Jeg fødte forrige fredag ) Kan ikke tro at dagene flyr så fort! Man vil jo bare sitte og stirre på bebisen for å ikke gå glipp av noe! Gruer meg allerede til å få henne i barnehagen i august hehe, men jeg skal nyte dagene jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå