♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Vært å sett etter leker til Jonas.... Han har bare plysjdyr og babyrangler og merker han er litt lei. Vil gjerne ha noe som han kan trykke litt på eller sant. Han spiser jo på alt, så må jo tåle det også. Noen som har ideer, hva har dere? Gjerne bilder, nettsider og hvor jeg kan kjøpe....
happy og to små Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har nettopp kjøpt klosser til min lille på 8 mnd, og hun syntes det er superstas. Mye morsommere enn alt annet, selvom hun ikke kan gjøre så mye med de enda. Holder i de, biter på de, slår de i gulvet osv. Jeg bygger tårn, hun river ned, jeg putter de i en boks, hun tar de ut. :-) Ser hun en kloss på gulvet åler hun seg bort uansett hvor sliten hun er. Leke-mobil er også gøy, lager masse morsomme lyder.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Til snuppa har vi den Sit-and-go Giraffen fra Fisher Price. Den er kjempestas. Ser det er mange andre som også anbefaler den. Ellers så har hun klosser på jobben til pappan, og de elsker hun. Samme som over her. Jeg bygger tårn og hun river dem ned og flirer. Ellers så har jeg ikke pakket ned så mye ennå, hun har en stor lekekasse på gulvet, og hun står over den og hiver ut det hun ikke vil leke med til hun finner noe spennende. Morsomt det og. Men vi må nok også investere i noe mer spennende. Har sett på putteboks fra Brio. Har noen duplo klosser og som kanskje jeg skal finne frem snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå