mamica Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Vi fikk beskjed om at datteren vår har en litt umoden høyre hofte.Dette ble sett på ultralyd.Legen på Ullevål anbefalte oss å bruke dobbel bleie. Jeg ble imidlertig ringt av legen vår som henviste oss til Ullevål og han mente at vi burde tilbake dit for å få pute eventuelt skinne som hun skal bruke om natten.Noen som har lignenge erfaringer, hvor hoften bare er "litt" umoden og som fikk beskjed om dobbel bleie bare...? Er litt forvirret nå og ikke minst bekymret.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Vi har ei lita snuppe på 4 mnd som fikk av puta si for 3 uker siden, da hadde hun hatt den siden hun var 2 uker. De sjekka på ultralyd, og vi fikk beskjed om at hun var akkurat i grenseland for å måtte ha pute. Vi fikk derfor uansett med pute for å være sikre på at alt utvikla seg som det skulle. Vi ville ikke gamble med det. Vi var på kontroll da hun var 2 1/2 mnd, men da var det fortsatt ikke bra, og hun måtte ha den på til hun ble 4 mnd. Da tok de røntgen av hofta hennes, og den var endelig blitt bra. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg krevd å få en pute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå