blaastrek Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hun klarer å legge seg ned fra sittende og hun åler seg framover. Er ikke så ivrig med ålingen heller. Grunn til bekymring? Flere som er på samme nivå her?
shimonie Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 ho ser kanskje ikke poenget med det ennå. er sikkert fornøyd sånn det er! alle babyer er jo forskjellige. kan ikke si at det er sånn hos oss, men det er jo like vanlig at noen er litt trege som at de er tidlig ute med ting! er ingen ekspert da hehe hvis du er veldig bekymret, så hør med helsesøster! ho kan sikkert berolige deg!
Rullgardina Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Min kunne heller ikke sette seg opp eller krabbe ved 11 måneder (og var heller ikke så ivrig når det gjelde åling selv om hun kunne det), men nå ved 12,5 kan hun både krabbe, sette seg opp og reiser seg og går langs møbler etc (og skulle ikke forundre meg om hun klarer å gå ved 14 måneder som jo er snittet). Så tror ikke det er noen grunn til bekymring nei, plutselig kommer det, og da skjer mye med en gang (slik har det i hvert fall hvert med begge mine).
Sylteflesk Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Mi var på det nivået. Hun satte seg opp da hun var 11,5 måned, begynte å krabbe da hun var 14 mnd. Ålte seg masse, da. Begynte å reise seg opp og gå rundt møbler rundt 14 mnd, men tok ikke sine første skritt alene før hun var 19 mnd, og 21 mnd gikk hun ordentlig. Noen er treigere enn andre ... Min er prematur da, men bare 6 uker så det skulle ikke ha så mye å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå