mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er 33+5 og denne prosessen har vært vanskelig og lang. Jentene vår ønsket tidlig at gutten skulle hete Julius, et navn vi var enig i. Men plutselig for en ukes tid siden forandret mannen min helt mening. Han ønsket at gutten skulle hete noe annet. Begge jentene har navn på L, og han synes at gutten også skal ha det. Han hadde et stort ønske om et navn, og jo mer jeg tygger på det jo finere synes jeg det er. Så nå er det bestemt (vet det er populært navn, men synes det klinger veldig fint) Så navnet blir(trommevirvel''''''''): Linus August( august etter familie)
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Linus August var en veldig pen kombinasjon :-) Du som har Lisen og Lykke fra før? Passer i så fall perfekt til storesøstrenes navn.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Liker ikke Linus, synes det er veldig veikt og ganske pinglete. Kan ikke se for meg enn mann som heter Linus..
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2008 ja ja hver sin smak, det viktigste er vel at vi liker godt navnet:o)) til mamman til ava, er imponert over at du husker jentene mine sine navn. du har mange gode navnforslag her inne du også. Lykke til med valget:o))
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Følte jeg beveget meg litt på tynn is, husker normalt ikke navn på folk og nick her inne, men husket akkurat Lisen og Lykke :-) Utrolig nydelige navn, samme med Linus :-) Har jentene dine doble navn også, eller? Uansett: Lisen, Lykke og Linus - vakkert, vakkert, vakkert :-):-)
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 Hei på deg:o)) Ja alle tre har oppkalling som mellomnavn. Er egentlig ikke så glad i dobbeltnavn, men liker oppkalling. Så derfor bruker vi daglig bare det første. Lisen Othilie ( etter min bestemor og meg) Lykke Livian ( etter farmoren til mannen min) Linus August ( etter oldefedre på begge sider) Du får ha lykke til med navnvalget, har sett du er ganske ivrig her inne. Ellie var nydelig og passer utrolig godt sammen med Ava ( et navn jeg også synes var kjempe fint)
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Aldeles nydelige navn på barna :-) Er ganske aktiv, venter jente nummer to, og synes navn er utrolig spennende og kjempegøy. Liker også Ellie godt, og driter langt i om det er brukt i Istid, hehe. Lurer også på en del andre navn, ikke lett!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 nydelig navn du har valgt, og du har nydelige navn på barna dine:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. oktober 2008 #10 Skrevet 18. oktober 2008 forresten har du lang a lyd på Livian... Altså Liviaaan eller LIVIAN rett frem? syns det var veldig pent og spesielt:)
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2008 Hei på dere. Tusen takk for kjempe koselige meldinger.Hyggelig når andre også liker navnene. Får mange ulike reaksjoner på de, og det er forståelig. Men jeg er oppvokst med et litt spesielt navn, og har trivdes veldig godt med det. Derfor ønsket jeg litt annerledes navn på mine .Vi har Livian rett ut, men om det står alene synes jeg nesten er finere med laaaang a. Masse lykke til med navnvalgene, det er faktisk vanskelig:o))
Castho Skrevet 18. oktober 2008 #12 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg synes mannen din skal ha skikkelig takk for å ha byttet mening for Lisen, Lykke og Linus er herlig. Høres så harmonisk ut og som en søskenflokk som kommer til å bli gode venner. Har skikkelig gode assosiasjoner til de navnene. Lykke er forresten helt nydelig.
LilleBitteliten Skrevet 18. oktober 2008 #13 Skrevet 18. oktober 2008 Linus August var nydelig! Herlig navn rett og slett :-) Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå