Gå til innhold

Lillhammer noen som veit?

Anbefalte innlegg

skal på sånn samtale på lillhammer sykehus snart.. er det sånn at man ikke kan bestemme selv om en vill ha snitt eller ikke?

Så lurer jeg på om noen vet om det er vanskelig å få det invilget?

Er så redd så jeg får ikke sove om natta snart.. har igjenn 8uker bare.. kjenner jeg får helt panikk inni meg :(

har to fra før med vanlig fødsel.. men følte ting ikke gikk bra sist, så derfor sliter jeg en del med det.. :( huff..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138926907-lillhammer-noen-som-veit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei er pga sterk fødselsangst som jeg sliter veldig med.. :-/ derfor jeg ønsker ks nå.. vet jo det er seriøse greier liksom.. men redd får å ikke bli hørt. Tror jeg hadde fått panikk om fødselen plutselig startet. Klarer ikke tanken en gang :( gråter bare med å snakke om det..

Om du ikke har født før vet du jo ikke hva du går til med tanke på fødsel. Dra til føden i god tid og få epidural så klarer du det nok flott på lik linje med alle de milliarder av kvinner som har født før deg.

Jeg lover du i ettertid vil være glad for at du ikke har tatt KS.

Jeg vet ikke hvor mange barn du vil ha, men tenk om du er en av de som ikke bør ta mer enn to KS da? Hva om du mister ett barn og da ikke kan få flere pga for mange KS?

Jeg skjønner at fødselsangst er kjipt ikke misforstå, men det er ikke sikkert det er så ille å føde som du tror..

Annonse

helt i orden :D lov å se feil.. :)

Ja håper jeg kan få litt hjelp der oppe å snakke om problemet å sånn.. Jormora mi snakket på at det gikk ann å ta vannet før og at jeg fikke n erfaren jordmor.. noe jeg ikke fikk sist..

Så håper alt odner seg og jeg velger vag. selv om jeg er redd

Jeg fikk innvilget på grunn av fødselsangst - uten tidligere erfaringer - og angrer ikke i det hele tatt. Hadde det som deg. Sov ikke om natta og var kjemperedd. Kunne ikke få skrekkscenarier ut av hodet...

Det ordnet seg med en samtale med jordmor som spesialiserer seg på fødselsangst og en liten prat med en av legene på avdelingen. Jeg fikk lovnad om keisersnitt og dermed en rolig slutt på svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...