Gå til innhold

Hvilken salve skal jeg smøre på? Han er såå sår i rompa si stakkars!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har skikkelig diare nå, for han holder på med tenner igjen (9mnd).

Han er så sår at jeg ikke får lov til å ta på han når vi skal skifte bleia. Åhh, han skriker "au" liksom, det er sååå forferdelig å høre på!

Bruker natusan zink salve, men den hjelper ikke noe særlig. Han går uten bleie litt om dagen, og vi smører på aloe vera, for det hjalp så godt sist, men det blir jo borte med en gang vi tar på bleia, så da tar vi på zink salve.

Men hvilken salve er best?? Trenger virkelig noen svar her, han har det sååå vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med potetmel:) d var d eneste som hjalp hær iallefall.

Skrevet

Potetmel? ;O Jøsses, aldri hørt ;P

Skrevet

Her bruker vi Inotyol- fungerer perfekt. Kjøpes på apotek.

Skrevet

Da skal jeg dra å kjøpe den med en gang! Og potetmel, haha ;P

Skrevet

Har en på 5 uker som var veldig sår i rompa, prøvde mange forskjellige salver men den som funka best var Aselli sårsalve. Står på salven at den er velegna til spebarn. Fåes kjøpt på apotek eller butikk apotek.

Skrevet

hehe har dere aldrig hørt om potetmel. er jo d naturligste man kan smøre på såre rompe stomper. fikk anbefalt t av mamma jeg. å d fungerer.gammelt kjærringråd vettu,ikke er d dyrt heller:)

Skrevet

Inotyol er fantastisk! Gutten min ble bra på under en uke.

Den innheholder zink + andre hjelpestoffer som også hindrer avføringen å etse på huden.

:) Håper gutten din blir bra igjen snart !

Skrevet

NÅ HAR JEG VÆRT Å HANDLA INOTYOL! Så da får vi se da ;)

Skrevet

Vil anbefale silulen. Inneholder zink, men er ikke så hard som vanlig zinksalve. Smører et tynt lag ved hvert bleieskift. Min gutt fikk forresten eksem av inotyolsalve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...