gulda Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Fått med meg for en stund siden at noen her har den. Gutten min vil gjerne stå nå, og begynner å bli ganske desperat etter en litt mer utfordrende leke for ham -synes ikke f.eks DVD-spilleren passer for babyer.. ;o) Er den leken mye brukt? Eller er det noen som har den leken hvor den ikke har falt i smak? Er jo en del penger hvis den blir stående ubrukt.. Er det evt andre leker dere vil anbefale som er litt utfordrende, men likevel ikke for vanskelige? Tusen takk for alle svar!
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Hei. Jenta mi fikk den leken da hun var 9mnd.Hun bruker den mye, reiser seg opp og går rundt den. Trykker på "musikk knappen" og står og danser. Hun klarer ikke å putte ballen i munnen, men putter de oppi banen så de triller ned:) Jeg kan anbefale den leken. Men er jo ikke sikkert den faller i smak for alle barn.
2hærligegutter Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Vi kjøpte også den til 1 mann og den var veldig populær. Om ikke lenge finner vi nok den frem til minsten
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Vi har fått lånt den av en venninne og den har falt veldig i smak her ihvertfall!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Vi kjøpte den til snuppa da hun var 7 mnd. Og hun elsker den. Reiser seg opp etter den, trykker på knappen og ruller på disse ballen på toppen. Klarer ikke helt og legge i ballen selv, men dytter de inn hvis vi holder ballen foran åpningen. Så den er en suksess her i huset. Har dessverre ikke andre anbefalinger.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Anbefaler og den bamsen fra Fisher Price, den det står HÅND; FOT etc etc... Tror den er med i "learning"-serien! Vi kjøpte den til snuppa idag og hun forguder den bamsen der! Mange sanger og lyder på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå