Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Har gått rundt den siste uken - to ukene og hatt til og fra vondt i magen. Kjennes ut som om den strammer litt, og kjenner det også på sidene og bak i ryggen. Samtidig presser det litt i underlivet. Tenker at det kanskje er mensen som er på vei, men den kommer jo aldri! Har puttet på meg bind flere ganger fordi jeg har trodd at jeg skulle begynne å blø, men ingenting skjer. Ikke det at jeg savner den, men mini er 8,5mnd så jeg tenker at det er på tide at den kommer tilbake snart. Dessuten er jeg lei av å gå rundt med redusert form.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Ingen? Skjønner at dere ikke kan fortelle meg om mensen er på vei eller ikke, men lurer på hvordan dere opplevde det når den kom første gang etter fødselen?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Merka ingenting på forhånd, jeg. Plutselig var den bare der, brunlig i starten, deretter normal. 6,5 måned etter fødsel
2hærligegutter Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Hadde menssmerter i 3 dager før den kom. Fikk den igjen etter 2 uker, og denne gangen har jeg hatt tidvis vondt under mensen, pleier vanligvis kun ha det før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå