Gå til innhold

Ronja eller Sara??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde først bestemt oss for Ronja. Synes det er tøft,samtidig som det er litt søtt. Plutselig har jeg begynt å tenkte mye på Sara også, synes det er veldig pent og enkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg hadde gått for Ronja,

Sara er altfor vanlig.

Og jeg bruker å kalle dattera mi (som heter noe helt annet);siklesara, tullesara, så for meg er det heller ikke et skikkelig navn.

Ronja er tøft, orginalt og fint.

Skrevet

Jeg ville gått for Sara - synes det er kjempefint og både søtt og tøft: )

Det er Ronja også, men jeg liker absolutt Sara best!

Skrevet

Jeg kjenner to Ronja, og de kler jo navnet sitt greit, men når jeg tenker Ronja tenker jeg egentlig bare røverdatter.

Liker Sara(h) utvilsomt best. Synes det er vakkert, enkelt, flott, bibelsk og ikke minst - det fungerer godt uansett hvor det er du drar i verden.

Skrevet

Åhhhh!!! Jeg bare elsker Ronja!!! Det er tøft men samtidig søtt:) Jeg hadde bestemt meg for å kalle babyen min det, dersom det ble ei jente. Men, det er en gutt i magen så da ble navnet litt rart;)

Skrevet

Jeg synes Sara er uendelig mye finere enn Ronja.

Skrevet

Jeg liker Sara MYE bedre. Så ville nok valgt det. Men har du 2 i magen? I så fall hva skal bror/søster hete?

Skrevet

Broren skal hete Adrian

Skrevet

Både Sara og Ronja passer godt til Adrian. Jeg liker begge navna veldig godt, men holder nok en knapp på Ronja siden det er minst brukt.

Skrevet

Sara

Skrevet

GRATULERER med to i magen! Kjempe stas! Jeg har selv tre i magen, som jeg ikke vet kjønn på enda;-)

Ronja er kjempesøtt! Tøft; morsomt og sjamerede. Det passer velig godt til Adrian.

Sara er også nydelig! Internasjonalt, vakkert, enkelt og søtt.

Hva med Ronja Sandrine? Det blir liksom en fint kobinasjon av begge navnene..:)

LYKKE TIL!

Skrevet

Synes Ronja er blodharry - rett og slett, så stemmer for Sara, selv om jeg synes annenhver jente heter det... Det er likevel et pent navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...