Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en utleieleilighet i sokkelen, under stuen vår. Det kan være ganske lydt og siden vi gjerne er oppe før seks så holder vi oss i andre deler av huset de første timene på hverdager (til vi tror hun har dratt på jobb, hun går ofte rundt syv) og litt lenger i helgene. Men nå nærmer klokken seg ti og selv om jeg tror hun nede var på fest igår så tenker jeg at det er såpass sent på formiddagen at vi nå kan ta i bruk stuen og spille litt lav musikk der inne. Eller hva synes dere? Prøver å ta litt hensyn, det blir jo mye klasking og dunking i gulvet med en liten som hele tiden skal opp og stå, men som ikke helt har balansen til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det vært meg hadde jeg levd normalt i stuen min fra kl9-10:)

Skrevet

Synes det er flott du forsøker å vise litt hensyn. Men i 9-10 tiden må dere kunne bruke stuen. Dere kan jo ikke gå på tå hele dagen fordi leieboeren har vært på fest kvelden før...

Skrevet

Ja, enig med alt som er sagt over. Fra kl 09/10 må det være OK, selv på en lørdag.

Vi har litt den samme probl stillingen her - bare med hundene :o) Når kan vi hive de ut i hundegården uten at de forstyrrer hele nabolaget med evt bjeffing? Alle naboene har hunder og hundegårder da.... men våre hunder bjeffer vel kanskje litt mer.... Vi er jo oppe m barna fra ca 07/08, men synes det er litt i tidligste laget. Kl 10/11 tenkte jeg var greit på en lørdag?

Skrevet

Vi har hund som nabo... Og det er frytelig irriterende å våkne til en bjeffende hund.... spesielt kl 07... ;P

Men fra kl 09 synes jeg man kan tåle det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...