RockMyWorld Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Har nå vært å kjøpt høst/vintersko til snuppa, men så ble jeg plutselig så usikker på str. Synes det er kjempevanskelig dette med sko.....Hun passer de nå, men hvor god plass har hun egentlig i de, lurte på om jeg skulle bytte til ett nr større så hun har de hele vinteren, men da må jeg ha str 22 og det høres veldig mye ut.... Hvilke str bruker deres????
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 jenta mi er 16 1/2 mnd og jeg kjøper 22 i sko hun skal ha i vinter, da har hun plass til sokker. Hun har et par joggesko og et par "høstsko" som er i 21, og er ikke mer enn akkurat passe, hvis du måler beinet til jenta di under skoen, skal det vel være en god cm ekstra. Da er skoen passe i vinter.. Med gode sokker..
RockMyWorld Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Tusen takk for svar Målte, og hun har over 1 cm med sokk nå, så da er de vel store nok til vinteren:-) Da gjenstår bare å se om jeg har kjøpt gode sko! HAHA.... Endte med ponny sympatex, så får vi se
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Det er bedre å ta ut innersålen og sette beinet på den. Da ser du helt eksakt hvor god plass det er i skoen. Det er jo de innvendige målene som gjelder, ikke de utvendige. Sånn måler de skostørrelsen på skobutikkene her.
Mrs. Bouquet Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Er kjemevanskelig dette med størrelse på babysko. Jenta mi gik fra str. 20-25 (25 i vinterskoene fordi de forhåpentligvis skal passe til våren) fra hun var 1 år til 1.5 år. Håper føttene vokser seinere nå, ellers ender hun vel opp på str. 46 når hun begynner på skolen.
MathildeC Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Jenta mi er 15 mnd og for en måned siden kjøpte jeg nye vanlige sko, str 20 (passet perfekt) og ble anbefalt å kjøpe 22 i vintersko. Hun bruker 20 i støvler også enn så lenge. Men tror hun har små føtter, det er det alle sier.
har fått lita pia Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 her bruker snuppa 21 i pensko og 23 i vintersko..16 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå