Gå til innhold

Noen som har brukt vektklubben.no


Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Kan dere i tilfelle komme med erfaringene deres?

 

Vurderer å melde meg inn der, men hadde vært greit å vite litt mere enn det som står på siden deres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt den en periode, i 3 mnd før jeg ble gravid igjen, og mammaen min har brukt den i snart 2 år nå.

 

Den er utrolig komplett med tanke på hva som ligger inne av alternativer av matvarer og trening. Det gjør at den blir lett å bruke da det er så lett å søke opp og finne alle typer matvarer. Og det er jo en del av hele poenget- at man skal spise vanlig mat, men i rett mengde! Det er ikke en kur i så måte, men en livsstilsomlegging og bevisstgjøring på mengde og innhold av kalorier.

 

I tillegg synes jeg at du får et forslag til bra opplegg med tanke på målet ditt som du legger inn, både med forslag til kost og trening. Det ligger utrolig mye informasjon der inne, det er bare å lete og kose seg!! pluss at ekspertene de har med seg, er virkelig eksperter på områdene sine!

 

Når det gjelder å finne og legge inn aktiviteter og trening så er det også utrolig komplett. Det ligger bla inne mange ulike gruppetreningstimer på SATS og elixia der, slik at du ikke trenger å tippe hva du skal legge inn.

 

Og i tillegg er det veldig billig opplegg!

 

Kjør på, sier jeg! Det er selvfølgelig krav om en viss grad av selvdisiplin og interesser for å bruke PC'en, men gjør du det, så vil du garantert få resultater!

Mamma har gått ned 15kg på 1 år og holdt seg der! Bruker det til vektkontroll nå. Jeg gikk ned 6 kg på de 3 mnd jeg rakk før jeg ble gravid igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Høre bra ut :-)

Da tror jeg jaggu at jeg skal melde meg inn der. Fra mandagen er det full skjerpings!!!!

 

Har jo 20 kilo som skal bort så :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!!!! Kjør på :)

 

Og husk at du definitivt bør trene samtidig med å kontrollere kosten!!! Veldig viktig!

Da tar du vare på/bygger muskelmasse samtidig som du mister vekt i form av fettvekt. Det er muskulatur som forbruker energi hele tiden og desto mer du har av det, desto større forbrenning hver time hele døgnet. ergo det blir lettere å holde seg på vekt og gå ned ytterligere- pluss at du vil se bedre ut!

 

Halvor Lauvstad har skrevet en bok som viser dette veldig tydelig(på menn, men sannsynlig vil det skje det samme for kvinner også). Boka heter "fra tjukkas til kjekkas på 12 uker". Les og bli inspirert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...