Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Las i ett ukeblad der dem samlest feks 1 gang i måneden å fant på noe ilag,men vi kan feks finne på ting litt oftere,gjerne inkludere barna også.Jeg er veldig sånn att mine barn og jeg skal se å oppleve ting å tang,men jeg er også intresert i å gå på show,konserter etc,men da hadde det vært fint å gått med noen for å gå alene på slikt blir kjedeligt. Så alt fra konserter,shows,teater,bowling,bading,fjellturer,trimme sammen,osv kunne vi funnet på. Ja kom på enda mere,vi kunne leidd oss hytte sammens også på fjellet eller ved sjøen,reist sammens på turer,togturer osv...listen er uendelig lang.Blitt gode venninder å gitt hverandre klemmer,pratet sammens om alt muligt,det hadde vært tingen det.Nå må jeg stoppe å drømme meg vekk,men håper så inderlig noen svarer å blir med på dette.Å husk kontakten vill formidles slik att alle får kontakt med hverandre.Å har du lyst på kino en kveld så finner man alltid noen som kan bli med deg.
zandii Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 høres veldig gøy ut. hadde vært enide å ta det i helger da en del jobber.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Okay så du bor i Bergen?Hvilken bydel?Greitt for dem som ikke kan ukedager kan man ta noe i helgene også,helt greitt.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg også har lyst til å bli med.Kansje det viser seg att jeg er ditt speilbilde siden dine ideer er som mine ideer?
tuppen og lillemor Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 høres jo veldig kjekt ut da.... det er bare det å få tid, for meg passer det best i hverdagen, helgene prioiteres fam. jeg bor i åsane. det var så mange anonyme her......
zandii Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 jeg bor i nordhordland, har en gutt op 18 mnd. Han syns det er veldig g;y med all slags aktiviteter.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Okay for deg å dere andre som finner dette intresangt så kan dere maile meg på denne mailen: [email protected]
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Det hørtes intersangt ut,hvor gammle er dere og deres barn da? Eg er 28 og min sønn er 20mnd...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Høres ut som en god plan som jeg gjerne vil være med på! Bor nær sentrum, og har en sønn på snart 2 år.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #10 Skrevet 30. oktober 2008 Okidokki da svarer jeg deg på mailen som du nevnte over her.Dette blir spennendes;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå