Papira Mou Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Noen som har tatt den turen med barn? Er det "nok" underholdning for barn der, eller blir turen kjedelig? Hva med shopping i Kiel, anbefales eller bare stress med barn? Noen som kan dele sin erfaring pliiis???
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Hei. Vi var i veien i høstferien,men hadde ikke med oss vår 1 åring. Hadde sikkert gått bra, men vi ville slappe av og kose oss. Og fant ut at han har det bedre hjemme siden han er så liten. Så det kommer ann på hvor gamle ungene er syns jeg.Mitt søskenbarn på 7 år var med og han storkoste seg, dette var som sagt i høstferien og da er captain kid der,vet ikke om han er der hele tida.Så spørs det om ungene vil se på det showet som går for voksne. Det er jo badeland der også. I Kiel syns jeg det ble bare stress, jeg og samboer gikk sammen og vi fløy gjennom og endte opp med en pose fra H&M... Men dette er hva du gjør det til, tar du det med ro går det greit, men vi ville få med oss mest mulig på minst tid... Så dette må du bare avgjøre, om hvordan tur du vil ha, og som sagt, det spørs også på alder på ungene, om de klarer seg litt selv osv...
Papira Mou Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 Vi er 2 familier som reiser med 2 barn på 4år og ei på 9år. Tror kaptein kid bare er i skoleferier... Så showet om kvelden er bare for voksne? må man ha med håndkle hjemmefra til badeland?
go`mor Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Vi var på en slik tur i sommer, hadde da med vår snart 3år gammle gutt. Han stor koste seg på båten, lekte i lekekroken/ballrommet, i badeland og han elsket "voksen"showet på kvelden( litt sent da, tror det begynner i 22 tiden)
go`mor Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 P.S. Trenger ikke å ta med egene håndkler, det får man utdelt når man betaler inngang i badelandet;-)
Papira Mou Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2008 Haha, man betaler i badeland ja ;-) hehe, trodde det var med i båtbilletten.... Hva koster det???
Papira Mou Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2008 Oki, ikke så dyrt da )) Takk for svar :0)
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 Det er jo så barn kan se også, men det er ikke sikkert de syns det er spennende. Showet er 19 og 21 tror jeg. men da vi var i veien var det så dårlig vær at det ble flyttet til 21 og 23. Hvis du har sett for deg en slappe av/kose tur, er det bedre uten unger, men hvis du tenker familetur er jo det koselig også, men da blir det ikke like avslappende for mor. Men dette sier seg selv...
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2008 #10 Skrevet 18. oktober 2008 Vi skal ta turen til helga!! Gleder meg masse, så jeg får se om jeg får noen tips her ) Vi reiser uten barn, og uten stress! )
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #11 Skrevet 18. oktober 2008 Skal dere handle på båten så gjør det på fredag eller den dagen dere reiser, de fyller ikke mye opp på turen så det lønner seg om du vet om noe du bar må ha.... De har fått Starbucks i gågaten....vel vært ett besøk fordi som elsker kaffe... Forgje helg var det a la farmers marked på torget... Ellers så ligger ofte tyskland litt forrann oss med nye ting som regel 1 års tid så det er mye fint å handle... jeg tenkte julegaver da...
Gifteklar:0)) Skrevet 18. oktober 2008 #12 Skrevet 18. oktober 2008 mamman til kevin: hva mener du da du skriver" da vi var i veien" ? Er det en plass som heter det?
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #13 Skrevet 18. oktober 2008 Hehe, neida her så snakker vi sånn. Når jeg skriver "da vi var i veien" mener jeg at da vi reiste, eller da vi var på tur.. get it?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå