Gå til innhold

Vræl! Hunden vår spiser trusene mine....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, hun har nå tygget i seg 4 truser den siste uken, to av de spydde hun opp igjen i gangen... Hehe, en smule pinlig å gå tur med henne hvis en truse plutselig skulle komme ut en av veiene!

Jaja, vi må bare låse baderomsdøren før vi går å legger oss fra nå av...

Fortsetter under...

Skrevet

Eller legge trusene der de hører hjemme, i skittentøyskurven / undertøyskuffen......

Skrevet

3 av de lå i skittentøyskurven på badet... Men det er ikke lokk på den, så hunden har fint klart å få de opp. De fjerde lå tilfeldigvis litt henslengt på stuegulvet etter voksenkos og da vi var ferdig var trusen vekk. :-P

Skrevet

Hahahaha, husker gamle hunden min. Spiste en nylonstrømpebukse og svelget den ned før vi rakk å snu oss.

Etter et par dager var det en firbent på tur som sleit noe fryktelig med denne strømpebuksa som ble lenger og lenger. Ikke spes gøy å ta på seg bæsjepose (ren vel og merke;-) på hånda for å hjelpe til å dra den forsiktig ut...............urk....

Skrevet

Fnise fnise!

Nå er jeg glad jeg ikke har hund;)

Annonse

Skrevet

Hunden til tanta mi spiste både vaskekluter og nylonstrømpebukser når han var liten, rart han ikke fikk magevridning og døde den hunden med alt han åt....

Skrevet

haha det er vel ikke bull terier? husker eksen min for evigheter hadde sånn, den spiste bh med spiler og alt.. er vist veldig vanlig med den rasen iallefall

Skrevet

Et vennepar av oss mistet sin glupske dalmatiner fordi den spiste ei truse.. Det var et forferdelig matvrak og spiste igrunn alt den kom over, inkludert brødposer, søppel, sokker og truser.. Hundekroppen fixer nok opp i det meste selv, men vær litt obs om hunden blir slapp og "rar".. Det kan sette seg fast ting i tarmen og skape en infeksjon. Jeg tror nok denne dalmatineren var ekstra uheldig, men man bør følge litt med på at tøyet kommer ut igjen, den ene eller andre veien..:)

Skrevet

Hehe,vi har en elghund som har trusemani!! Hun spiser bleier og brukte bind om hun kommer til i søpla også (må tro det er trivelig!?!!)

Huff....

Hun finner truser i skittentøyskurva på badet til ungene,og yndlinstrusene er datteren min sine truser, og hun elsker bæsjebleier, om hun får hanket tak i dem i søpla en sjelden gang.

Hun er på ferde KUN på natta, for hun vet så inderlig godt at hun ikke har lov til dette!!

Hunder er snodige dyr =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...