Snooopi Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 I følge scanningen i går har jeg ca 10 egg! Normalt så er halvparten ubrukelig, og heretter pleier halvparten å bli befruktet, så jeg satser på 2 egg tilbake på onsdag=) Gleder meg kjempemasse!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Da håper jeg det er din tur denne gangen Snooopi ! Lykke til )
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 Lykke til, Snooopi ) Jeg gleder meg kjempemasse på dine vegne. Håper at både du og Goliat lykkes nå!!! Koselig at dere har fått time etter hverandre på mandag.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Dette blir kjempe spennende, og jeg skal krysse det jeg har for at du lykkes nå, er din tur nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kleem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Ønsker deg lykke til - og må si at jeg beundrer pågangsmotet ditt! :-)
finetine Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Åååå da krysser jeg fingre for deg Snoopi!!!!!!!! Nå er det jammen din tur til å lykkes, du har vært her inne altfor lenge nå................ Du skal se at det blir gulleggene denne gangen som blir satt inn:o) Selv har jeg hatt en laaang pause fra innsettinger og uttak, har ikke vært igang siden januar. Har prøvd meg litt på pergotime i mellomtiden, men ser ut til at operasjon nå først og så uttak og innsettingen er eneste veien for meg å gå. Operasjonen blir på fredag, gleder meg til å høre hva de "finner ut av" og hvordan veien blir videre. Skal fjerne endo,en cyste og muskelknuter.... Lykke til da:o) klem
Snooopi Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2008 Tjoho! Jeg hadde 18 follikler - tror jeg, og 11 egg! ny rekord! Hadde regnet med ca 4-5 egg, så dette er supert! Håper bare kvaliteten er god og... Gleder meg til onsdag:o)
Søskenhåp adopterer Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Så utrolig bra for deg! Jeg hadde og uttak på mandag og sitter her med oppblåst og øm mage. Jeg hadde hele 16 egg gitt! Så alder ingen hindring ;-) Innsett forhåpentligvis da på onsdag og håper og det blir noen på frys - selv om jeg bare har hatt på frys 1 gang før.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Ønsker deg masse lykke til....tvi tvi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå