Gå til innhold

julekjole,ballkjole hvor finner jeg det?

Anbefalte innlegg

Har vært på alle klesbutikkene i byen der jeg bor.det er kun Hennes og Mauritz som har mammaklær,men dårlig utvalg!Jeg er ganske lita men magen min er kjempestor. Har endel sangoppdrag og konserter med koret,julebord,julefest. Vet ikke hva jeg skal ha på meg. passer ingen av finkjolene mine. Liker å pynte meg.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en fin julekjole?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei..

vært inne på gravidshop.com ?

Er helt fantastisk nydelige klær der.

Nettbutikken er ikke "åpnet" enda,men fikk kjøpt selv ved å sende en mail til dem.

Kjolen var helt mmmm... :D hehe..

så nå er jeg klar for julebordsesongen! :D

Har begynt å lete etter det samme. Men moten i år er fin for oss gravide, lange vide topper, så bare vi går opp en størrelse eller to kan vi bruke vanlige klær :)

Funnet meg et stilig skjørt med bred myk strikk i livet, og en lekker glitrende topp. Alt ordinære klær fra Lene V :) så ta en kikk rundt i butikken likevel du.

(Jeg er forøvrig 35 uker på vei, så har god og fin mage;)

Jeg har kjøpt en kjempefin kjole som jeg både kan gå gravid i og amme i :) Den er i silke og er veldig elegant!

Jeg fant den på en norsk nettbutikk: www.LookAtMom.no

Jeg tror den heter Tunic Rose (?). Den finnes i en nydelig pudderfarge (som jeg kjøpte). Den finnes også i sort.

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte en kjempefin lilla mammakjole på Svangerskapet i fjor før jul. De har en del mamma kjoler. Jeg har forøvrig brukt min kun EN gang (julaften) og selger denne hvis det skulle være av interesse. Lilla som sagt, str M. Kr 500,- (kostet ny kr 1.000,-).

Har også sort skjørt og olabuksa fra samme butikk + en god del annet mamma tøy for salg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...