Gå til innhold

Barnevogn?

mamma -00 og -09 :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg titter.men så har jeg bestemt meg for vogn, før jeg ble gravid og da siden jeg ikke var fornøyd med foriige men var det med første vogna jeghadde og det var en simo kombi. så det blirdet denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser og ser, og jeg holder på å bli gal.

Jeg aner ikke hva jeg har lyst på lenger, skifter mening annenhver time. Vet ikke om jeg skal tenke på vekt, vendbart styre, pris, duo/kombi, eller hva. Men skal vel finne ut av det til slutt tenker jeg, og det er jo litt kjekt og egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha søskenvogna tfk twinner twist, har brio racer til storesøster, og kjøper vel bare en billig bagvogn til baby.

Solgte min Simo Kombi da jeg synes den var ganske stor og tung å håndtere. Brio er et alternativ, men da må det være en brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Emmaljunga City Cross som vi er godt fornøyd med pluss trille og eldre brio kombi i barnehagen. Tror kanskje vi skal klare oss med å kjøpe ei tvillingvogn. Blir nok ei brukt. Har fått tilbud om ei vogn, men var ikke slik jeg hadde tenkt. Framovervendt trehjuling, men får gi den en sjanse å se på den. Kan jo bli positivt overrasket. Mannen min synes ikke vi trenger ny vogn...ehhh. Hvordan få med to sovende barn på en times trilletur på grusveier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde simo duo sist og var kjempe fornøyd. Men det er jo 8 år siden... Har sett på duovognen til simo, og den ser veldig fin ut.. Og så har den stor bag og du kan få vendbart styre... Får gå å se, men tror jeg har bestemt meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så knakende lyst på en emmaljunga duo edge. de er virkelig fine. Men så koster de 8700 og det syns jeg er i meste laget for ei vogn. Satser på å finne en brukt neste år..

Ellers tror jeg brio er fin.

Har hatt simo kombi til to barn, men syns den var så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også på emaljunga. Men så satt jeg i en gågate en lørdag. Alle hadde den vognen:0)

Fikk briovognen brukt jeg da. En unge har brukt bagen, sportsdelen er så godt som ubrukt. Halv pris:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...