cowboylaila Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Ferske reker i kjøleskapet, men jeg er litt skeptisk... Før i tiden sa de at dette kunne fremkalle allergi hos babyen...? Noen som har spist reker og ammet og oppdaget noen reaksjon hos babyen? Han er bare 14 dager...
Erisa* Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Heisann! Du kan trygt spise reker så lenge du tåler det selv:) Jeg har ikke oppdaget noen reaksjon i alle fall, men har ikke spist så mye reker heller. kos deg med rekene!
blockarella Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Matportalen.no skal jo være de offisielle anbefalingene ift kosthold, og de sier som følger: "Fra et allergisynspunkt er det ikke holdepunkter for å anbefale spesielle kostholdsråd til ammende" Så det er bare å spise og kose seg! :-)
Fruen i huset Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har lært en ting: ikke hør på foreldregenerasjonen... de fikk heeeelt andre råd enn det vi får!! Eneste grunn til at du ikke skal spise reker, er hvis barnet får vondt i magen av dem. Ellers må du kose deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå