Gå til innhold

Jeg kjenner liv og er 11 uker !!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg fikk se på den private timen at det var liv der inni , og kjente de samme "boblene" Så så klart er det liv vi kjenner !!:)

Drikker man is vann rett før man skal inn , skal du se d blir liv inni der !!! hehe..

og de har da begynt å bevege seg :)

HELT FANTASTISK FØLELSE :)

Hei jeg er førstegangs, så har noen spørsmål;) Hvorfor isvann? Jeg skal til ultralyd om to uker er da i uke 13. Vi jo gjerne se at den beveger seg. Skal jeg da drikke isvann rett før jeg går inn?

Annonse

jeg også mener jeg har kjent liv.. det er så bittelitt, men en liten boble som kommer innimellom... jeg og tror det er mulig selv om det er veeeeeeeeeeeeldig tidlig.. min nr 2. er jo mulig det er luftbobler, men har ikke kjent noen bobler i det hele tatt før nå i går.. er 12 uker i morgen...

Jeg var på ultralyd på onsdag og da var jeg 9+6 og da gikk den lille tingen rundt og rundt og rundt....Så det er nok mulig å kjenne liv nå ja!

Vet faktisk ikke om jeg har kjent det men det er kanskje lettere for de som har vært gravid før!?

Har noen ganger kjent litt sånn bobleteristingrumlig(hmm..bra forklaring)følelse nederst i magen...kan det være liv jeg kjenner da!?

med min første kjente jeg ikke liv før etter ul tror jeg.. (da var jeg på ul i uke 17...) nå med min nr 2 vet jeg jo liksom hva jeg skal kjenne etter og ikke minst hvordan det kjennes ut... de sier jo at man ikke kan kjenne noe før i uke 15-16 el noe slikt når det er nr 2.

Men det er jo så mange som kjenner når egget fester seg, når man har eggløsning osv.. så hvorfor kan man ikke kjenne et pittelite barn på 6,5 cm sparke litt her og der da`????

har også innbillt meg at jeg har kjent liv, og er 12 uker. kan det virkelig være det jeg kjenner så tidlig da?? tror mest på at det er innbillning eller luftbobler jeg da... Gleder meg til å kjenne det ordentlig igjen! Og gruer litt til han skal sparke i det samme ribbeinet i 2 mnd...

Kanskje han her sparker i ribbeinet.

Min lille guttt sparket aldri meg i ribbeina, så man kan være heldig ;)

For min del tror jeg det er lutftbobler, hadde også masse fantomspark når mini var ute.

Eventuelt at man er lengre på vei enn man tror.

Babyene beveger masse på seg alt nå, men man skal normalt ikke kjenne det før man er minst 14-16 uker.

Er sikkert noen som kan kjenne det før, men tror de tilhører fåtallet, det er vel de som kjenner egget løsne som kan kjenne spark så tidlig tenker jeg.

Men dette er bare min tankegang da.

Andre må da tro akurat hva dem vil =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...