mastermind Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 jeg tenker at 1 år er nok, men godt mulig det blir før. når slutta du?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Da snuppa var 7 mnd. Da var det nok. Hun var liksom ikke interessert på dagtid, men fikk to uker lenger på natterstid. Må si meg fornøyd med og ha ammet så lenge. Hadde forestilt meg hvertfall til 6 mnd. Så den siste mnd var bare bonus for min del. Nå får hun mme på flaske og elsker det. Både hun og jeg er fornøyde. Angrer ikke ett sekund.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 sluttet helt etter god nedtrapping etter 6,5 måned. helt etter eget ønske, mitt altså jeg trappet ned- fordi han ble mindre interesert. sluttet selv på natten ved 5,5 måned.
mai mammaen til to Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 15 mnd. men kunne ammet lenger. men når hun da begynte å si pupp mamma pupp...merket jeg at det var nok. så da sluttet vi.. da jeg begynte å amme henne var jeg veldig opptatt av at jeg skulle max amme til ett år.. men når ett år kom så var det ikke på tale å slutte.. hehe... håper å fortsette like lenge denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå