Gå til innhold

Kommer så mye luft ut av vagina (seriøst innlegg, trenger hjelp!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 mnd siden fødsel, har ikke vært på noen kontroll, grei fødsel og bare noen sting. Den siste uken har jeg merket at det kommer ubehagelig mye luft ut av vagina, som når jeg reiser meg, beveger meg så kommer det akkurat som små promp. Har ikke vært kjempeflink med knipeøvelser, er det pga dette? Har vel gjort det en økt hverannen dag.

Er nesten litt bekymret, føles så åpent der nede...

Skrevet

Helt normalt. Ingenting å gjøre med det.

Skrevet

JO,det kan du gjøre noe med.TULL!

Knip så mye du klarer og husker.Kjøp vagina kuler på kondomeriet.no.

Har hatt samme problemet i 8 mnd nå og hele greia viste seg at jeg var blitt sydd feil etter fødsel.Så nå står jeg på vente liste for rekonstruksjon-

Men prøv alt annet i mellomtiden!!

Jo mere du kniper jo bedre og sterkere blir bekkenbunnen.

Husk at den bekkenbunnen skal kanskje tåle et par fødsler(ikke hvet jeg) til...det er veldig viktig og trende den oppigjen.

Skrevet

Ok, nå ble jeg enda mer bekymret. Ble sydd i mellomkjøttet og hun jordmoren virket ikke så erfaren, fikk inn hovedjordmor og de diskuterte "Skal denne her eller der?". Herregud, slik vil man virkelig ikke høre. Tror jeg skal booke meg en GU asap. Har hatt det så greit med stingene og føltes bra helt til nå, men skal legge inn knipeøkter flere ganger for dagen for slik som dette vil jeg ikke ha det.

Lykke til med operasjon du over, slik vil man virkelig unngå!

HI

Skrevet

Tren opp musklene dine der nede, knip, hold i 5 sek og slipp. Gjenta minst 5 ganger hver dag! Gjerne mer når problemet er ille..

Skrevet

2 mnd etter her også. hadde det slik i begynnelsen. men det gikk over..

Skrevet

Jeg har hatt problemer med luft fra skjeden fra før fødsel. Kommer en sjelden gang i blant og da kan det være mye.Pinlig og ubehagelig ja... Kjenner noen som aldri har født som har samme problemet.

Mulig jeg har elendig bb muskelatur uten å vite det, men tror ikke det...

Men en gu kan jo være lurt dersom du er bekymret for måten du har blitt sydd på.

Skrevet

Har også hatt litt problemer med det..

MEN det værste var at det kom en gang jeg og samboeren min hadde sex... Han holdt på å le seg igjen for det kilte jo veldig.. Måtte bare la være å være prippen og le jeg og, for han knakk helt sammen... flaut, men morsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...