Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #26 Skrevet 6. november 2008 Mange gode ideer her : ) Her er noe av det jeg har tenkt på: -kinderegg -byggmesterBobb-kjeks -julepynt (nissefigurer) -ballong -"tatoering" -kronestykker (han er veldig glad i å putte penger på sparegrisen : ) ) -tusjer (tenker jeg kjøper ei stor pakke og deler opp) -billedlotto -evt klær som han trenger
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. november 2008 #27 Skrevet 6. november 2008 Aner ikke, er så heldig at min kjære venn lager en til Lukas. Hun nevnte i hvert fall at det ble endel biler av ymse slag.
Mixon *m/ baby i magen* Skrevet 7. november 2008 #28 Skrevet 7. november 2008 hva med pynteting for småjenter; hårspenner, strikker, armbånd, tiara... osv? jeg har tenkt å bruke det i allefall, sammen med sånne plastdyr som man får kjøpt en og en av som står løst i hylla i lekebutikken... eller dele opp en pakke playmobil og dele over flere dager...Hello Kitty er populært her i gården så må vel prøve å finne noe småting med hun på...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. november 2008 #29 Skrevet 8. november 2008 Hittil har jeg kjøpt til min gutt på 2 år: - Cars sprettball - Cars tegne bok - To biler (som jeg deler op i to gaver) - Cars sokker - Nisselue (mulig han får den før, men meninga til pakkekalenderen) - 2 smarties (deles opp i to lørdags-gaver)
jente06OGgutt09 Skrevet 15. november 2008 #30 Skrevet 15. november 2008 jenta mi blir 2 år 6 desember, å hun får kalender:) jeg er vokst opp med det og syns det var kjempe stas:) så det skal Amalie oxo få gleden av:) Jeg er ferdig med kalender, har putta oppi: sokker puslespill plastikk dyr et helikopter body hårstrikker hårspenner klut, sånn som er en liten firkant som blir klut når vi tar den i vann 1 pakke rosiner såpebobler dukke bleier julekule leke motorsykkel ja det var det jeg kom på i farta..
Jordbærjenta 72 Skrevet 15. november 2008 #31 Skrevet 15. november 2008 Sambo har vervet meg i bokklubb og han får i premie et briolignende togett - d skal deles opp i flere gaver. Som velkomsttilbud får jeg flere fine barnebøker og i tillegg kjøpte jeg noen extra - vips; kalenderen er ferdig. Har 2 gutter på 1 og 2 år som skal åpne annenhver dag
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 18. november 2008 #32 Skrevet 18. november 2008 små mini puslespill fra nille klistremerkeblokk (jul) gull mynter med sjokolade julekrus plastikk kopp skriveblokk tegneblokk glittertusjer juleverksted-pose noddy jule-dvd nisse-bok julebok (mange juleeventyr i en stor bok) golv-puslespill hmm..husker ikke mer i farta. Pakket inn 22 gaver i går kveld. så har bare 2 igjen:)
mam <3 Skrevet 22. november 2008 #33 Skrevet 22. november 2008 Dette har jeg kjøpt til nå: - 5 Shleich dyr (husker ikke helt hvordan det skrives) som vi samler på. - Ballerinaskjørt - Pingufilm - 2 kjøleskapsmagneter - Smokker - Pez figur - En pyntepingvin Så da har jeg bare 12 igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #34 Skrevet 22. november 2008 Min gutt på 18 mnd'er får kinderkalender i år !
verand ;) Skrevet 23. november 2008 #35 Skrevet 23. november 2008 Nei nei, det blir ikke dumt Jeg har kjøpt , cars ting, tallmagneter, mange forskjellige dyr (fra schleich) og den siste pakken er en stor fin bondegår
sologsommer Skrevet 27. november 2008 #36 Skrevet 27. november 2008 tenke, tenke, tenke..... 2 dvd 3 bøker julenissetøy prompepute malesaker barne kakeforme kosedyr m. lyd jule klistermerker jule puslespill "lommelykt" med julemotiv tegneblokk klut (den der kommes i vann og vokser) pumpesepe julegodt og boxer shorts play doh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå