Gå til innhold

kjøpt barnevogn allerede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fnner du en du ville ha er det ikke noe å vente med, hadde gjort det samme jeg..... jeg er 18 uker og skal prøve å finne vogn denne uka(bor på landet og må utnytte de få gangene man drar til byen... ul denne uka)vet ikke når neste gang blir...

kjøp i vei sier jeg hehehe, men greit å ha med hodet også. klem

Annonse

Hei =) Er selv 20+4 og godt i gang med å kikke =) har falt litt for Emmaljunga Nitro city eller Cerox 360 (ikke funnet ut hva som er forskjellen helt enda) og kjøper vel inn snart tenker jeg ;) Synes ikke det er tidlig, selv vil jeg ha mye unnagjort tidlig fordi jeg sliter med bekkenløsning og ikke vet hvordan formen blir utover! Greit med alt som er gjort ;)

• 2 uker senere...

Jeg er i uke 22 og i dag kjøpte jeg vogn. Har sett etter akkurat den vognen lenge, og så fant jeg den brukt og det var et godt tilbud. derfor kjøpte jeg den like godt, selv om jeg syntes det var litt tidlig. , men hvorfor vente til jeg er stor og sliten og tilbudet kanskje ikke er der :-)

Når jeg var innom å snakka med butikken om vogna vi vil ha fikk vi beskjed om at bestillingen måtte legges før jul om vi skulle være 100% sikker på at vi skulle få den før bebisen kommer. Så NEI du er ikke noe for tidlig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...