Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg (uke 26) trener ingenting som har gjør at fosteret presser på urinblæren. Jeg må tisse bare av å tenke på humpete trening. Spinning derimot går greit fremdeles. Dersom jeg sitter på setet hele tiden.

Har store planer om å fortsette min moderate mosjon utover hele svangerskapet. Tror jeg blir mye gladere av det.

Jeg er i uke 30 og er med på et treningsprosjekt i regi av St. Olavs. Jeg trener tre ganger i uka. To ganger spinning + styrke og en gang på sykehuset med andre gravide damer. Synes selv at det gir masse overskudd, og føler også at jeg blir mye gladere av det. Dette er tredje svangerskap, og det beste hittil :-) (Jobber fortsatt 100%).

Anbefaler på det sterkeste å trene :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Er 32 uker på vei. Jeg har gått over fra vanlig aerobic til vannaerobic 1-2 g pr uke, i tillegg til at jeg går ca en time pr dag med hunden. Er i fin form, men kjenner jeg må fortsette å trimme nå fremover for jeg har lagt på meg 10 kg og det er tyngre å bære på... Er overbevist om at jeg har hatt så bra svangerskap fordi jeg har holdt meg regelmessig i form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...