Gå til innhold

Huff, forsøket mitt ble avbrutt :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da gikk 20 000 kr i medisiner rett i dass for denne gang.

På to dager har egga mine stoppa å utvikle seg, og blir mindre, pluss at det manglet noen egg, så jeg har hatt en liten eggløsning av meg selv selv om jeg gikk på orgalutran. Så da ble forsøket avbrutt....Blakstad sa og at slimhinnen min ikke så ut som den skulle? hun studerte den i flere minutter, og fikk ikke noe svar på hva hun mente var galt....så da ville hun ha en haug av blodprøver.

eneste positive i dette er at jeg får begynne på medisiner igjen neste mens, som forhåpnetligvis kommer innen 3 uker!

da skal jeg på høyere dose, 112 eller 150 ie, men blakstad sier jeg er et "meget vanskelig tilfelle" da jeg lett blir overstimulert, og denne gangen understimulert!

dette var tunge nyheter for meg i dag :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da lillebie.

Dette var leit !

Håper det går greit med deg...

Klem

Skrevet

Dette var kjempetrist lesning, lillebie! Du får klamre deg fast til det positive og tenke på at snart er du i gang igjen. Men bruk litt tid på deg selv nå og skjemme deg selv bort til du er i gang igjen, det fortjener du så absolutt!!!

Mange trøsteklemmer til deg

Skrevet

takk for det jenter....huff kjenner jeg er sliten etter 18 sprøytedager, til ingen nytte! huff all respekt for de jentene her inne som har vært gjennom dette mange flere ganger enn meg altså!

Skrevet

Å nei... så trist!

Dette er liksom den store skrekken! Ikke nok med alt det fysiske og psykiske oppe i alt dette, men det koster jo faktisk masse penger også. iallefall for oss som ikke får dekt medisiner i flere forsøk... Håper virkelig du klarer å bite tennene sammen og komme sterkt tilbake i neste forsøk!!

Klem :o)

Skrevet

Å nei:o(, så utrolig kjipt!!! Du har all grunn til å være lei deg, og lei nå.

18 000,- er jo masse penger også............

Godt at du likevel ser fremover og fint at du snart er igang igjen.

Jeg er visst også et "vanskelig tilfelle" hvis det er noen trøst;o), og legene klør seg i hodet for hvorfor egget ikke fester seg. Så nå håper jeg operasjonen jeg skal ha neste fredag vil gjøre susen!........

Du får ta vare på deg selv fremover nå da til neste forsøk, unne deg litt av livets andre goder som tross alt. Det skal jeg ikveld blir rødvin til gullrekka på tv:o)...........

Trøsteklem

Skrevet

takk for støtten dere:-) ja nå skal jeg kose meg med store doser sjokolade hvertfall, og trøstespise til jeg sovner!!

er bare glad vi slipper å vente så lenge til neste forsøk hvertfall!

Skrevet

Nei nei nei det var jo ikke slik det skulle gå!! Men det er godt og se at du ser noe positivt midt opp i det hele. Ønsker deg all lykke og hell på neste forsøk!!!

Skrevet

Nei lillebie, det var jo ikke dette vi skulle lese i dag. Uff så utrolig kjipt. Har tenkt på deg hele uka og lurt sånn på hvordan det var gått. Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne.

Nå må de jo ha fått testet ut såpass at neste gang kommer du helt i mål. Godt å høre at du får starte opp neste syklus. Men vet hvordan det er å bli avbrutt. En føler seg skikkelig snytt og ihvertfall når en har betalt så mange tusen i medisiner også.

Er det pga du er gift med en kvinne du ikke får noe dekket? Blir det endringer i dette med den nye loven? Det synes ihvertfall jeg det bør bli.

Tenker på deg og sender deg en diger trøsteklem:-))))))))))))))

Skrevet

Takk poten og pysekatten! nei det er ikke slik det skulle gå, men sånn ble det nå...ja jeg føler meg skikkelig snytt ....og lei meg!

ja vi som lever i partnerskap får ikke igjen noe penger...men jeg skal sende inn for morroskyld å se om det sitter en snill eller sløv person på navn å betaler meg tilbake :-) jeg skal hvertfall prøve å skrive det av på skatten, men kan ikke regne med at det går igjennom heller.

vet ikke om det endrer seg med den nye ekteskapsloven, men det håper jeg for guds skyld at det gjør!

så nå skal jeg bare deppe litt denne helga, og skal så fort som mulig se frem til neste forsøk, som blir neste mens!

nå må de jammen meg klare å stimulere meg!!! føste gang overstimulert og nå understimulert, kan da ikke være vanskelig å finne noe i midten som fungerer ?????jeg slapp hvertfall å betale for avbrutt forsøk hos Nordica....

Skrevet

Så utrolig kjedelig med halvgått løp! Vi har to halvgåtte bak oss hvor vi ikke fikk innsett. Føler med deg! Håper og tror at alle vi som sliter her inne endelig kommer i mål, du skal se du får akkurat rett antall gullegg neste gang:) Selv har jeg klokketro på at neste gang, ja da lykkes vi. Lykke til! Og vi kommer og til å sende inn kvitteringer til nav vi og, i beste fall får vi og om ikke annet får vi protestert;)

Skrevet

Heisan! Det var både trist og kjipt og dumt! Utrolig synd, lillebie. Godt at du har ork og anledning til å kaste deg på hesten igjen så snart. Lykke til med neste runde!

Skrevet

Å nei så trist Lillebie. Føler med deg nå, det var forferdelig leit å høre.

Men, det er jo flott at du kan kjøre på igjen om bare 3 uker og slipper å vente i månedsvis. Før du vet ordet av det skal du på egguthenting igjen. Og du er ung og du er sterk! Skjem deg selv bort nå i disse ukene og lykke til i neste forsøk!!!

Klem

Skrevet

Takk for omtanken jenter! akkurat nå sitter jeg hjemme og trøster meg selv foran tvn, har vært på shopping og handlet to par sko og masse klær, hjelper jo litt på humøret , men skulle heller gledet meg til uttak. men men sånn er det bare!

skal prøve å slappe av, og gjøre "hva jeg vil" frem til neste forsøk :-)

Det er fantastisk mye støtte i dere jenter, takk for det.

klem fra

Skrevet

Det var utrolig synd å høre lillebie! _Er godt at du kan begynne med nytt forsøk allerede neste syklus. Neste gang SKAL det gå riktig vei for deg!! :)

Lykke, lykke til!

Skrevet

Dette var nedslående nyheter :-( Føler virkelig med deg...

Er ikke så mye man kan gjøre for å trøste annet enn å si at du får bare hente deg opp igjen og se frem mot neste forsøk, som er rett rundt hjørnet:-)

Kos deg og gjør "alt" du vil du i mellomtiden !!!!

Skrevet

takk for det dere:-) hvordan ligger du i løypa Gitte?

Skrevet

Veldig leit dette. Ikke for å irritere deg eller noe men hadde det ikke vært lurt å vente et par mnd. før neste forsøk? Sånn at kroppen får stabilisert seg igjen? Du har jo vært igjennom en skikkelig hormon-hestekur over lang tid nå - er det lurt å begynne på'n igjen om 3 uker??? Dette vet jo legene bedre enn meg men jeg har alltid måttet vente 3 blødninger mellom hvert forsøk av den grunn slik at forholdene skal være så optimale som mulig. Lykke til videre i alle fall dette skal visst ikke være lett.

Skrevet

jeg trodde og jeg måtte vente, da jeg måtte det sist, etter overstimulering og innsett, men tydeligvis må jeg ikke det nå som forsøket ble avbrutt! jeg stoler på at legene vet hva de gjør, jeg har tatt en haug med blodprøver som jeg får svar på før jeg begynner, har jeg noen forhøyede verdier må jeg nok vente noen måneder!

Skrevet

Håper forholdene er gode slik at du får starte opp igjen fort, slitsomt å være i ventemodus. På den annen side er det jo viktig at forutsetningene for å lykkes er optimale, slik at en har reel sjans for å lykkes :-)

Når det gjelder meg sjøl skal jeg sette 3. sprøyte ikveld, så jeg er igang :-) Endelig !!!! Aner ikke hvor fort eller seint dette kommer til å gå, men skal på UL på torsdag. Blir spennende ..

Skrevet

Uff, dette var trist å lese. Har selv hatt et avbrutt forsøk, og jeg ble kjempeskuffa. Men jeg slapp å bruke så mye penger på medisiner som du da. Utrolig kjedelig!!! Sender deg en stor klem, og ønsker deg masse lykke til i neste forsøk. Håper du får full klaff da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...