sanka Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 jeg har vondt i puppen idag..hva kan det være... hadde en del spreng igår.. men idag er det vondt i ene brystet.. håper bare d ikke er brystbetennelse.. noen med erfaring?
Honningen Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har også hatt vondt i en pupp i noen dager. Kjentes ut som noen dro en piggtråd ut og inn. Trodde det var brystbetennelse. Gikk til legen, og ha sa det ikke var det. For da fikk jeg feber og rødflammede bryst, noe jeg ikke har. Så han sa at det var sikkert en melkekanal som var tett, så jeg fikk resept på nesespray som hjelper på å tømme brystene og en resept på penicillin hvis det forverret seg...
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Er enig i det hun andre skriver. Er det brystbetennelse blir du rød og får du ofte feber. Jeg har hatt problemer med tette melkeganger innimellom, og det kan være temmelig smertefullt. Du får også harde områder (kuler) i brystet, og trykker du på det gjør det vondt. Det eneste som hjalp for meg var å amme, og noen ganger måtte det noen amminger til. Det verste var da jeg var på reise 4 døgn uten barn og måtte pumpe meg. Selvfølgelig fikk jeg tette melkeganger, og jeg pumpet og pumpet. Etter 2 dager løsnet det heldigvis. Da hadde jeg også dusjet det med varmt vann og massert det innenfra og ut mens jeg pumpet (selvom det gjorde vondt). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå