Gå til innhold

Rette veien i alle fall!!!

mammaigjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde utskraping etter en MA går. Måtte først se om kroppen klarte å ordne opp i det selv før de fant ut ettet tre uker at det måtte bli en utskraping. For en kjedelig ventetid!! Var utrolig "susen" etter narkosen i hele går men i dag føler jeg meg bedre enn jeg har gjort de siste månedene! Når man mister blir det som når du er ute og kjører bil og så kommer du på etter en laaaaang stund at du har glemt noe viktig og må kjøre hjem igjen.Den turen hjem er utrolig kjedelig! Er utolmodig og synes tida går all for sakte. Når man endelig er hjemme og kan begynne å kjøre rette veien igjen, går det litt bedre. Fortsatt litt utolmodig helt til du kommer til det det stede der du måtte snu.(Kanskje en litt rar sammenligning, men....;o) )

Så nå venter jeg altså på mensen og synes at det går i allefall rette veien!!

Andre som nettopp har hatt utskraping som jeg kan vente sammen med?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - jeg slår gjerne følge. Min MA var i september, men jeg venter på TR nå....seks uker siden sist, på mandag er det jammen meg syv uker. Var i samme humør som deg da jeg var ferdig med utskrapningen, men så har det dabbet litt av med positiviteten ettersom jeg ikke får igang syklusen. Var på akkumpunktur både sist uke og idag, og håper det får i gang sakene. Venting er kjedelig men nødvendig....her er det bare å være veldig tålmodig og absolutt ikke stresse med sakene - positiv thinking er greia!!! Jeg heier på oss!

Skrevet

Hei cie.

Jeg fant ut at jeg ikke gidda å vente på tr og tjuvstarta på prøvinga. Fikk positiv el test to uker etter utskraping. Så nå får jeg se om tr dukker opp i slutten av uka, Håper ikke det:)Men har egentlig bestemt meg for å ikke stresse med det og ikke tenke for mye.( ..og det er faktisk ikke så veldig enkelt....). Lykke til da!!!

Skrevet

Hei Mammaigjen? Jeg tror jammen jeg trenger den lykke til hilsenen, ja. I går var det altså syv uker siden sist besøk av verdens minste tr, men det er jo ikke mye jeg får gjort med det. Nå har jeg gitt opp akkumpunktur for en periode også, det funket ikke denne gangen....Jeg skal ikke ta en eneste test her - men la naturen regjere frem til jul, så får det blir litt mer systematisk prøving etter det. Håper du får besøk av tante rød, da, for hun har iallefall glemt meg. Fryktelig irriterende, du. Noen tips til hva jeg skal gjøre? Hørt at akkumpunktur og trening er fin kombinasjon, men det funket ikke. Så er det det geniale tipset om å ikke tenke på saken - noe som er klin umulig. Kan godt ta det kuli med prøvingen, men syklus vil alle ha! Lykke til videre - du vinner garantert racet mot tr iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...