(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jenta mi ligger i sprinkelseng, bruker den 80x100. Er jo den som er passe str for sprinkelseng. Jenta mi snur seg mye til sidene om natta å da drar hun med seg dyna så det blir stor glipe hele veien på den siden hun drar med seg. Jeg tenkte å prøve juniordyna men den må da bli for svær i spinkelseng? Elr? Hadde vært fin i bredden men er redd din blir for lang sånn at det bli "for mye" dyne. Noen som bruker/har brukt juniosdyne i sprinkelseng? Finnes det en mellomting mellom de to?=)
Galskapens overhode Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 finnes ingen mellomting, men junior fungerer fint. Nevøen min bruker det i senga Her vil nok ikek det fungere uansett. Lucas er like aktiv i søvne som han er våken.. Kryper rundt og herjer..
Erisa* Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Vi bruker 80x100 enda, tror vi gjør det hele vinteren. Og så har hun på seg sånn sovepose, så da føler jeg at det holder fint:) Men er enig med deg, den er litt smal, hadde vært fint med 100x100 egentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå