Gå til innhold

Høygravid!?!?!?!

Anbefalte innlegg

Endelig er jeg høygravid jeg og:-) Eller? Er det ikke fra man har 40 dager igjen? Føler meg egentlig ganske fødeklar, men er vel best om den lille holder seg inne litt til..

Så lurer jeg litt på om h*n har begynt å feste seg, i går mårrest når jeg sto opp så det ut som om magen har sunket.. Kan være noe jeg innbiller meg, men mener ganske sikkert den har det:-)

Så det blir spennende å høre om en uke når jeg skal til legen, håper bare i såfall den ligger med hodet ned, sist jeg var hos jordmor lå den sidelengs:-( (er 34+3)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138920367-h%C3%B8ygravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg har fått høre at man er høygravid når man har 40 dager igjen.....

Det at magen har sunket betyr det at ungen har festet seg? Hvis det er det blir jeg glad. Hun har liggget med hodet ned siden uke 30 er nå 36+3 så er kanskje på tide at hun fester seg. Er ikke lett dette når det er første gang:)

Lykke til hos legen får håpe den har festet seg:):)

Er ikke alt som er så lett som førstegangs nei, når man ikke kjenner tegnene. Leste en eller annen plass at etter hvert begynner livmoren og ungen og synke for at ungen begynner å feste seg, men nå finner jeg ikke ut hvor jeg leste det, men satser på den fester seg nå, med hodet:-)

Takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...