Gå til innhold

Til dere som er hjemme med barna deres,når går dere i seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på att dere skal opp tidligt å få andre barn på skolen eller og kansje stå opp tidligt for å gi minsten mat.Å sover dere også når barnet sover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har tvillinger på 15mnd. De går i bhg, men når barna legger seg kl .19, legger jeg meg ca i 22 tida. Da er jeg sliten. Mannen legger seg litt senere. Er jeg hjemme med dem en dag prøver jeg å legge meg nedpå når barna er lagt til formiddagsdupp, men akkurat i det jeg setter meg ned våkner den ene, så jeg har faktisk aldri fått det til:)

Skrevet

Prøver å legge meg tidlig hver dag, men kommer meg sjelden i seng før 23.30. Står opp rundt 7-7.30.

Legger meg ikke når barnet sover, for det er liksom den eneste pausen jeg har il øpet av dagen, så da vil jeg heller gjøre noe bare for meg selv.

Skrevet

Jeg tar kvelden ikke noe tidligere enn 12 normalt. Jeg prøver og ikke tenke så mye på at jeg må opp tidlig, men jeg burde vel legge meg tidligere.

Skrevet

Her tar jeg kvelden ca 21. Av og til tidligere/senere.

Har i tillegg til lillemor en aktiv gutt på 15 mnd, så det er ikke sjans for hviling på dagtid...:)

Står opp kl 7, for å få ungene stelt og på skolen.

:)

Skrevet

Akkurat nå... Alt fra 24-02.00 - men mye fordi jeg har urolige føtter og søvnproblemer for tiden:/ Er også så trøtt på dagtid at jeg uansett må ha en dupp enten når snuppa tar sin eller når pappaen kommer hjem fra jobb (dette er uavhengig om eg legger meg sent eller ikke)

Vi står opp i 08 eller 09 tiden.. De dagene jeg skal på skole legger jeg meg ikke senere enn 22 da.

Skrevet

Har bare et barn og hun fyller 2 år i slutten av oktober. Legger meg mellom 24.00 og 01.30. Men så sover vi til klokken 9.00 så og si hver dag. Leverer henne i park klokken 10.00.

Skrevet

jeg har 2 barn..16 mnd og 7 år..minste legger seg ca 19.30-20 og eldste 20.30-21 .etter det føler jeg for litt tid alene eller sammen med min kjære..aå er vel i seng mellom 24 og 02..og hun minste våkner mellom 05 og 06.30 så er det opp og hopp..i helgene sover jeg av og til ca 1 time lamme snuppa på dagtid;)

Skrevet

Det er vel nok forskelligt hvordan ens familierytme er.

Vi er netop kommet hjem fra 8ugers ferie og er startet på børnehave og arbejde igen- vi er igang med en rytme med at vågne kl.6 og måske 10-20minutters vågneop tid og vækker vores datter. Spiser morgenmad og pakker og gøre os klar til dagen, og er velplejet i børnehaven mellem 8-9. Idag præsterede vi at være i børnehaven kl.8, så vi kommer sikkert til at have en god rytme- håber jeg:)

Skrevet

Ellers gå vi omtrint ved 22 tiden eller før eller lidt senere....

Det kommer også an på ens træthed..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...