Gå til innhold

Satt igang fødsel tidligere...?!?!

Anbefalte innlegg

Ser d er noen som skriver at de skal bli satt i gang alt fra 1 uke til 3 uker før terminen....

lurer på hvorfor jeg? Bare vær anonyme ja.. hehe..

Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg selv vurderer å snakke med lege om dette da jeg ikke liker overtid i hele tatt og er litt redd for at denne pjokken i magen min kommer til å bli større enn min første som var på 4,2 kg...

Så jeg lurer på hvorfor og hvordan fikk dere "avtalen"....??

;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138919199-satt-igang-f%C3%B8dsel-tidligere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har termin 6 des, men skal ha keisersnitt den 28 november, for mitt tilfelle er der fordi jeg har hatt 2 keisersnitt fra før da blir den tredje automatisk keisersnitt den 3 gangen. Men som regel er det best å føde normalt når babyen bestemmer seg for å komme ut.

Fødte 1 uke før tiden med nr 1, med nr 2 ble jeg satt igang 3 uker før termin pga antistoffer som ble oppdaget i blodet mitt. Ble oppdaget da jeg tok blodprøver etter at jeg hadde født nr 1. Det antistoffet som jeg har kan være farlig for babyen hvis det stiger, må måle nivået hver 14 dag & går til ul ca hver 14 dag! Blir satt i gang 3 uker før termin denne gangen og fordi nivået kan stige mer de 3 siste ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...