Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 7,5 mnd våkner rundt samme tid hver kveld ( 23 tiden) og kaver og styrer i senga, ligger med helle kroppen trykket oppi ett hjørne, eller med bena der hodet skal være, på tværs eller på magen med rompa opp i været. Jeg går inn å legge han i en bra stilling, men da bare legger han seg i en ny stilling, sånn holder han på helt til jeg lager litt melk som han sovner på, dårlig uvane det også, men han roer seg ikke uten. Noen som har noe formening om hvorfor han holder på sånn....??? Begynner å bli lei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter... det er ikke for å få melk han gjør sånn, han er ikke sulten, spiser som regel stor posjon grøt i 18 - 18:30 tiden, pluss noen slurker melk når han legger seg 19:30.

Noen som har opplevd lignende?

Skrevet

Hehe.. godt det er flere da, er vel ikke noe grunn annet at de har skjønt hvordan de bruker kroppen...

Skrevet

Sånn var jenta mi også... Fant aldri roen, turnet rundt som en gal, og våknet mange ganger om nettene... Til slutt så vi ingen annen utvei enn å kjøpe en nattpose med seler/babysafe, og etter det har kveldene og nettene vært som en drøm. Så anbefaler det på det sterkeste!!

Var veldig skeptisk til å binde henne fast sånn, men jeg fikk jo ikke sove og ble helt på felgen av å måtte våkne hver time og oftere av at hun turnet rundt.. Så til slutt krøp jeg til korset og kjøpte en sånn. Og det har jeg ikke angret på siden. :)

Skrevet

Ja jeg får vel vurdere noe sånt hvis det ikke blir bedre... :-)

Skrevet

slik er det her også men tenker at dersom man ikke går inn til de så gidder de ike mere og sovner til slutt. Ser nesten ut som mini prøver å stå på hodet eller hendene her ..blir heel gal men bare ovehører han på natten men er ikke lett for han stanger hodet i sengen og siden han er så trøtt begynner han lett å gråte....men hvor kjøper man slik pose og seler?

Skrevet

Ikke lett å overhøre nei, han ender til slutt opp i gråt og da er man i gang:-) ut og inn av rommet hans hundre ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...