Gå til innhold

Litt inspirert: Skumle historier eller myter som skremmer/skremte deg som liten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var lita leste jeg en bok hos min farmor, som handlet om en gutt som ble til et tre. I boken svelgte han en plommestein - ble alvorlig syk- og tilslutt vokste den plommesteinen og han ble forvandlet til et tre. Husker at jeg ble sinnsykt redd for at dette skulle skje meg, og var livredd for å svelge steiner både fra plommer epler og appelsiner.

Andre med slike historier?

alle har vel hørt den velkjente "hvis du geiper for ofte så blir du sånn for alltid" etc :)

Skrevet

Vi var mye ute i skogen sa vi var små. Og der var det jo en del trefall, slike som hadde dratt med seg rota og litt av bakken opp. Foreldrene mine sa en gang at det var farlig å leke der rota og bakken var dratt opp fordi det kunne klappe sammen igjen...! Var livredd lenge. Aner ikke hvorfor de sa det..

Skrevet

En mann sa til meg at hvis jeg spiste mye sjokolade, fikk jeg horn... Jeg ble livredd, ettersom jeg alltid har elsket sjokolade, og begynte å gråte. Da angret han seg og sa at hvis man spiste chips, gikk hornene tilbake igjen... :)

Men det skremte meg lenge...

Skrevet

Ja det med trerøttene trodde faktisk jeg også! Hadde helt glemt det :)

Skrevet

15 tråder i dag om håndduker og tørking, men ingen som har noen morsomme historier/myter å dele.. dib på sitt beste ^^

ja jeg kjeder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...