Gå til innhold

Mange her som bruker lekegrind??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er nå ca 6 og 1/2 mnd og snurrer rundt og har så smått begynt å krype, kommer seg akurat dit hun vil nå! :)

Mange som har anbefalt oss å kjøpe lekegrind, hadde egentlig ikke tenkt på det vi...

Deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har til tulla vår som nå er 9 mnd. Hadde også til gutten vår. Synes det er helt supert jeg. Hun sitter oppi der og leker, reiser seg opp og får øvd seg på å reise seg opp, stå og sette seg ned i trygge omgivelser. Hun har også god oversikt over oss andre i stua når hun sitter i den. Må bare si at hun ikke er i den lenge av gangen da, og ikke hvis hun begynner å bli lei. Men når hun nå driver og reiser seg opp etter møbler og andre ting, så er det tryggere at hun er oppi lekegrinda av og til. Man kan jo ikke passe på hele tiden, man må jo dusje, gå på do, lage mat og gjør husarbeid også.. :o)

Skrevet

Vi har lekegrind. Har latt han være litt oppi der fra han var veldig liten for å venne han til det. Han er nå 7,5 mnd og er ikke så veldig interessert om dagen, siden han nå drar seg frem rundt i huset. Men vil gjerne bruke den når jeg er i dusjen, på do etc. etterhvert. Har masse leker og gøy oppi der.

Skrevet

Vi har lekegrind og han har liggi i den bittelitt hver dag fra han var ca 3 mndr gammel, nå putter jeg han oppi der hvis jeg må stikke på do eller sette på en klesvask, tryggere enn å krabbe rundt i stua aleine. Han synes det er helt greit, ligger og babler og leker litt, men lenge av gangen er uaktuelt.

Skrevet

Har fått leikegrinda på plass i dag, Linus er 4,5 mnd. Nå begynner han å kreve litt mer gulvplass så da blei det nødvendig med et "gjerde" rundt han. Han har 4 storesøsken som lett tråkker på han om han bare ligger rett på gulvet.

Skrevet

Hadde lekegrind til eldstemann, men brukte den aldri.. Må nesten se det litt an. Vet ikke hvordan det blir når snuppa blir litt større og begynner å bevege seg rundt (altså i forhold til storebror). Hos oss har vi tatt bort det vi er redd for, så det er ganske barnesikkert, setter den i så fall kun opp for å "beskytte" henne mot storebror som løper rundt: )

Skrevet

Her er lekegrind et must altså...

Har en gutt på 8 mnd som er overalt nå, kryper, står, klatrer... Så når jeg skal på do må han bare være der, ellers sitter jeg på do med hjertet i halsen... Men han trives heldigvis godt da, styrer på som bare det:-) Det hender han ikke merker at jeg kommer inn på stua igjen, og da kan han leke der ganske lenge. Helt til han ser meg, hehe...

Skrevet

Poden her elsker grinda og bruker den masse om dagen.

Der har han masse gøye leker og storkoser seg så mye at jeg kan få dusjet,vasket og ryddet litt.

hadde ikke klart meg uten.

Når jeg er i stua ligger vi på gulvet og leker sammen.

han har vært vant med grinda fra han var nyfødt.Brukte den som soveplass.

Skrevet

Vi har lekegrind som kan senkes og heves til snuppa som nå er 11 uker, har plasert babygymen oppi lekegrinda og hun synd det er helt supert å være der en liten stund ;) Jeg bruker det kun dersom jeg må gå vekk fra henne for å sette på en vask, gå på do o.l. Også er det veldig praktisk siden vi har 2 hunder som går fritt i huset.

Brukte det også til eldstemann, fungerte knallbra. Plasserer grinda slik at barnet har oversikt over stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...